Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیش از ۷۵۰ هزار همدانی تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند

بیش از ۷۵۰ هزار همدانی تحت پوشش بیمه تأمین‌اجتماعی هستند

مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان به منظور اطلاع رسانی اقدامات وعملکرد سازمان در حوزه الکترونیکی کردن و ارائه غیرحضوری خدمات، 6 مرداد پاسخگوی سوالات مردمی دربرنامه دریچه صدای مرکز همدان بود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، اسمعیل نبوی با اشاره به اینکه بیش از 270 هزار نفر از جمعیت شهری و روستائی استان همدان به عنوان بیمه شده اصلی تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: این افراد با احتساب افراد تحت تکفل 45 درصد جمعیت استان را شامل می شوند که بیش از 750 هزار نفر از این سازمان خدمات بیمه ای دریافت می کنند .
مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود: تنوع ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی درقالب تعهدات بلند وکوتاه مدت متنوع است و هرفردی می تواند با توجه به درخواست خود یکی از انواع بیمه پردازی را انتخاب کند.
وی درمورد بیمه رانندگان و قالیبافان نیز گفت: دراین نوع بیمه پردازی ها 20 درصد حق بیمه متعلقه را دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت می کند و خود بیمه شده نیز صرفاً 7 درصد حق بیمه را کماکان همانند روال گذشته پرداخت می کند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان افزود: سازمان تامین اجتماعی به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی وجلوگیری از حضور غیرضروری بیمه شدگان درمحل شعب و کارگزاری های این سازمان اقدام به بسترسازی خدمات غیرحضوری والکترونیکی کرده است که شماره گیری از طریق تلفن همراه با کد دستوری #1420*4* و پنج روش دیگر از جمله این اقدامات است که بیمه شدگان ومراکز طرف قرارداد می توانند از استحقاق درمان مطلع شوند.
نبوی به بیمه شدگان محترم این سازمان توصیه کرد: اگر امور ضروری ندارند از مراجعه به شعب این سازمان وکارگزارهای تابعه خودداری کنند و از خدمات غیر حضوری که درسایت این اداره کل به نشانی www.hamedan.tamin.ir  وجود دارد و بارگذاری شده استفاده کنند و اگرچنانچه سوال و پرسشی بود می توانند از طریق شماره تلفن 1420 با کارشناسان این سازمان مطرح و پاسخ مربوطه را دریافت کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن