Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تلاش برای پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان

تلاش برای پیشگیری از قطعی آب در شهر همدان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان تأکید کرد: مردم در کنار رعایت اصول بهداشتی، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا شاهد قطعی آب در تابستان نباشیم.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومي آبفاي شهرستان همدان، سید هادی حسینی بیدار گفت: خط سوم آبرساني شهر همدان به قطر 900 ميليمتر با نصب يک سه راهي به خط انتقال آب تالوار به قطر 1600 ميليمتر متصل شد. 

وی با اعلام اين خبر افزود: به دليل حساسيت خط مذکور و به منظور پيشگيري از قطعي آب در شهر همدان متخصصين شرکت آبفا با راهکارهاي ابتکاري اقدام به برش خط انتقال بدون هيچ گونه هدر رفت و قطعي آب کرده و اتصال سه راهي بر روي خط انتقال انجام شد.

حسيني بيدار افزود: با نصب اين سه راهي و اجراي خط انتقال به طول 350 متر از جنس چدن داکتيل 900 ميليمتري امکان بهره برداري از طرح آبرساني تالوار و چاههاي خالق وردي فراهم مي شود. 

وي ادامه داد: با اجراي اين پروژه مي توانيم آب چاههاي خالق وردي را به مخزن لونا پارک با ظرفيت 250 ليتر بر ثانيه منتقل کنيم و چنانچه طرح آبرساني تالوار تکميل شود از خط مذکور مي توان براي آبرساني به شهر همدان استفاده کرد. 

مدير عامل آبفاي استان همدان با اشاره به افزايش بي سابقه مصرف آب به دليل شيوه ويروس کرونا افزود: توصيه ما به شهروندان اين است كه در كنار رعايت نكات بهداشتي مديريت مصرف را جدي بگيرند تا تابستان امسال بدون قطعي آب سپري شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن