Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان

توزیع گسترده بنزین و نفتگاز یورو 4 در همدان

 

 

 

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: با آغاز توزیع بنزین یورو 4 و افزایش تعداد جایگاه های عرضه نفتگاز یورو4 در استان همدان، مردم و محیط زیست بهتر از گذشته نفس خواهند کشید.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی افزود: استان همدان به واسطه استقرار مکانی شهرها و موقعیت جغرافیایی‌اش، به عنوان متصل‌کننده استان‌های شمالی و مرکزی به جنوب و غرب کشور همواره توجه و حساسیت مسئولین را به خود معطوف داشته است.

وی افزود: از آنجایی که شهرهای بزرگ این استان نسبت به دیگر کلان شهرهای کشور از آلودگی هوای کمتری برخوردار است، همه دست اندرکاران خود را در حفظ این دستاورد زیست محیطی مسئول می‌دانند.

وی با اشاره به اینکه از سه سال گذشته تأمین و توزیع گازوئیل به طور کامل از نوع یورو 4 برای ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهری شروع شده، ادامه داد: علاوه بر این جامعه مصرف کننده، اکنون در مجموع 9 باب جایگاه دارای زیرساخت لازم برای دریافت و ذخیره سازی، این فرآورده نفتی را به دیگر مصرف‌کنندگان بخش حمل و نقل عرضه می کنند.

روستایی با بیان اینکه تعداد جایگاه‌های عرضه نفتگاز یورو4 در استان کردستان 5 و استان کرمانشاه 4 باب است؛ اذعان داشت: منطقه همدان با 9 مرکز عرضه این فرآورده ارزشمند در صدر بوده که این مهم بی شک ناشی از تلاش مسئولین و کارکنان منطقه است.

محمودرضا عراقی معاون امور عمرانی استاندار همدان پیش از این در جلسه 22 اردیبهشت ماه 99 کارگروه مقابله با آلودگی هوای استان، این اقدام شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان را کاری بزرگ دانسته و از نقش محوری این شرکت با همکاری دیگر دستگاه‌ها تجلیل کرده بود.

در نشست یادشده، امین روستایی مدیر منطقه همدان از عرضه بنزین با استاندارد یورو4 در آینده نزدیک در سراسر شهرهای استان خبر داده بود.

مدیر منطقه همدان در این باره یادآور شد: با کار مداوم و شبانه روزی پرسنل خدوم منطقه از اسفندماه سال گذشته تمهید زیرساخت های لازم برای توسعه ذخیره سازی استراتژیک بنزین در انبارهای نفت ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر آغاز و ظرفیت بی سابقه ای معادل احداث یک انبار نفت متوسط جدید در تاسیسات موجود فراهم آمد.

وی افزود: دستاورد حصول این سطح مطلوب از ذخیره سازی بنزین، امکان تامین و توزیع بنزین با کیفیت تر و با استاندارد یورو 4 را برای شهروندان این استان میسر کرد.

روستایی با ابراز امیدواری مدیریت مصرف بهینه سوخت از سوی شهروندان و نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف همه فرآورده های نفتی در تفکر آحاد مختلف جامعه اضافه کرد: از نیمه اردی بهشت ماه جاری به تدریج بنزین موجود و قابل عرضه در تمامی جایگاه‌های استان از نوع یورو4 است.

وی خواستار شد: هم استانی های عزیز با رعایت اصول ایمنی و بهداشتی، با مراجعه به 97 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی بنزین و نفتگاز در سطح استان، سوخت مورد نیاز خودروی خود را دریافت کنند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن