Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پلمپ 53 واحد صنفی متخلف در همدان

پلمپ 53 واحد صنفی متخلف در همدان

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: به دنبال اجرای گام دوم طرح مبارزه با ویروس کرونا ۵۳ واحد صنفی متخلف در این استان پلمپ شد.

به گزارش "همدان نیوز"، لیدا رفعتی اظهار داشت: پس از آغاز مرحله دوم طرح مبارزه با ویروس کرونا از یکم اردیبهشت ماه سالجاری، بازرسی تیم های سلامت محیط از واحدهای صنفی تشدید شد.

وی اضافه کرد: از ابتدای اردیبهشت سالجاری بازدیدهایی از مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی، سوپر مارکت خواربارفروشی، میوه فروشی، مراکز فروش گوشت، نانوایی، قنادی، تهیه غذا (بیرون بر)، مراکز درمانی، بیمارستان و مطب ها و سایر مراکز صورت گرفت.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: در این مدت زمان ۲۷ هزار و ۸۸۸ بازدید از واحدهای صنفی این استان صورت گرفت که طبق آخرین آمار، وضعیت هفت هزار و ۲۶۵ واحد نامطلوب بوده و بیشتر آنها فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده بودند.

رفعتی با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۰ بازدید مشترک در این مدت زمان صورت گرفته است ادامه داد: در جریان این بازدیدها بیش از پنج تن و ۴۲۲ کیلوگرم موادغذایی غیربهداشتی کشف و ضبط شدند.

وی گفت: همچنین برای سه هزار و ۸۵ واحد صنفی متخلف استان همدان اخطاریه صادر شد و متصدیان ۴۸ واحد صنفی به علت تخلف های گسترده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مدیر گروه سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان بیان کرد: با توجه به نقش آموزش در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ، ۱۵ هزار و ۴۹۳ نفر از ابتدای اردیبهشت تاکنون آموزش های لازم را فرا گرفتند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن