Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی حمل 644 هزار تن کالا در جاده‌های همدان

حمل 644 هزار تن کالا در جاده‌های همدان

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش 10 درصدی حمل کالا در جاده‌های استان خبر داد و گفت: در فروردین ماه امسال 600 هزار و 644 تن انواع محمولات سیمان، محمولات معدنی، کشاورزی، نفتی و شمش آهن در جاده‌های استان جابجا شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، جمشید عظیمی در رابطه با اقدامات پیشگیرانه شیوع کرونا اظهار کرد: اطلاع رسانی به کلیه شرکتها و رانندگان حمل ونقل در خصوص رعایت موارد بهداشتی اعلامی و تهیه بنر و بروشور و نصب در محل تجمع رانندگان در این ایام انجام شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی و گند زدایی پایانه های عمومی و خصوصی، ناوگانهای باری، شرکتهای حمل‌ونقل و تعطیل کردن سالن اعلام بار و انجام امور مربوط به اعلام بار در محوطه پایانه‌ها از جمله اقدامات در ایام شیوع کرونا بوده است.

عظیمی از رفع محدودیت های ترافیکی در ایام نوروز خبر داد و افزود: تهیه و آماده سازی بستر اینترنتی جهت انجام امور مربوط به تمدید کارت هوشمند رانندگان و ناوگان و پروانه فعالیت شرکتهای حمل‌ونقل بدون مراجعه حضوری در طول این مدت صورت گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: شرکتها به تهیه و توزیع بسته های بهداشتی به رانندگان در هنگام صدور بارنامه شامل مواد شوینده، ماسک، دستمال کاغذی، دستکش یکبار مصرف و کیسه فریزر ملزم شدند.

عظیمی با اشاره به تامین و اعزام ناوگان بومی جهت حمل اقلام اساسی مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا از مبدا استان به سایر نقاط کشور، خاطرنشان کرد: بیش از سه هزار و 300 دستگاه ناوگان جهت حمل کالاهای اساسی به بنادر جنوبی اعزام شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن