Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نرخ مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد

نرخ مصوب زولبیا و بامیه اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان همدان قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد ارغوان گفت: نرخ مصوب زولبیا و بامیه درجه یک به ازای هر کیلوگرم ۲۱ هزار تومان در این شهر تعیین شده است و فروش گرانتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود، همچنین قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه  درجه ی دو برای هرکیلو ۱۹ هزار تومان خواهد بود.

اوقیمت ۲۱ هزار تومان برای یک کیلوگرم زولبیا و بامیه را با بالاترین کیفیت در نظر گرفته شده مطرح کرد و یادآورشد:  مصرف کنندگان می‌توانند گرانفروشی در این زمینه را به اتاق اصناف اطلاع دهند.

این مسئول بیان کرد: نرخ هرکیلو حلوا زرده ۲۸ هزار تومان و انگشت پیچ برای هرکیلو گرم ۱۵ هزار تومان مصوب شد.

ارغوان اضافه کرد: این نرخ برای مخلوط زولبیا و بامیه و یا به صورت مجزا یکسان است و در هیچ نقطه‌ای از شهر تفاوتی در این نرخ وجود ندارد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان همدان اظهار داشت: برای  مراعات حال روزه داران در مناطق حاشیه نشین شهر این شیرینی با قیمت ۱۸ هزارتومان هم به فروش می‌رسد.

او با اشاره به فعالیت غیرقانونی کارگاه‌های زیرزمینی تولید زولبیا و بامیه در ماه رمضان به مصرف کنندگان توصیه کرد: از خرید این نوع شیرینی از خوار و بارفروشی ها، سوپرمارکت‌ها و میوه فروشی‌ها اجتناب کنند و برای حفظ سلامتی خود بخصوص با شیوع بیماری کرونا فقط از قنادی‌های معتبر زولبیا و بامیه خریداری کنند.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی فروشان همدان افزود: بدلیل شیوع بیماری کرونا بین تمام شیرنی فروشان و صنف‌های تهیه مواد اولیه دستکش یکبار مصرف توزیع شده است./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن