Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی باید مراقب بود فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود

باید مراقب بود فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت‌ها آسیب کمتری ببینند.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در دیدار با مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان همدان اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور باید بازار به گونه ای مدیریت شود که اقشار متوسط به پایین جامعه به سبب افزایش قیمت‌ها آسیب کمتری ببینند.

وی با بیان اینکه حل مشکلات عزم راسخ و تلاش حداکثری می‌خواهد گفت: البته همواره لطف خدا همراه مردم بوده است اما نباید لحظه‌ای در خدمت رسانی به مردم کوتاهی شود.

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه در شرایط سخت اقتصادی و تحریم های ظالمانه امریکای تروریست باید قدردان تلاش گران عرصه تولید بود افزود: این عزیزان که علی‌رغم مشکلات چرخه تولید و اشتغال کشور را در حرکت نگه میدارند امروز جهادگران پرافتخار عرصه جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی کمبودها در بازار سبب افزایش قیمت‌ها شده است گفت: به‌نظر می‌رسد در بخش ترویج وزارت جهاد کشاورزی با ورود به موقع و همراهی کشاورزان باید کشت محصولات را به سمت نیازهای ضروری کشور سوق دهد به‌طور مثال در بخش حبوبات با این مشکل روبه‌رو هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه برخی محصولات کشاورزی هم مصرف آب زیادی دارد و هم نیاز اصلی کشور نیست گفت: هماهنگی بین بازار و کشاورزان می‌تواند به رفع کمبودها کمک کند.

وی با قدردانی از مجموعه صنعت معدن و تجارت استان به سبب کمک و همراهی در بحث تامین اقلام مورد نیاز رزمایش کمک مومنانه گفت: باید مراقبت کرد فشار اقتصادی بیشتری به مردم وارد نشود./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن