Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برخورد با گران‌فروشان در ماه رمضان

برخورد با گران‌فروشان در ماه رمضان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر نظارت و کنترل بازار در ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت اجناس گفت: با تخلف‌های صنفی به ویژه گرانفروشی به شدت برخورد می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز"، ظاهر پورمجاهد در کارگروه تنظیم بازار استان اظهار داشت: گشت های بازرسی برای رصد و پایش بازارهای سراسر استان در ماه رمضان تقویت شده و در کمترین زمان به تخلف ها رسیدگی می شود.

وی اضافه کرد: برای رفاه حال مردم و جلوگیری از تضییع حقوق آنان با کسی تعارف نداریم و از خطاهای بازاریان به ویژه گرانفروشان چشم پوشی نمی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه برخی از واحدهای صنفی با رانت و رابطه از زیر بار تخلف و جرائم خود فرار می کنند گفت: با این افراد برخوردهای شدیدتری می شود تا بازار به آرامش برسد.

پورمجاهد از تامین اقلام مورد نیاز مردم برای ماه رمضان خبر داد و گفت: گوشت قرمز و مرغ، برنج، شکر، روغن و خرما به میزان لازم برای مصرف در این ماه تهیه شده و با هدف تثبیت و جلوگیری از افزایش قیمت در فروشگاه های معتبر استان توزیع می شود.

وی تقویت و گسترش فروشگاه های اینترنتی استان را ضروری دانست و افزود: برخی از فروشگاه های بزرگ مانند رفاه و کوروش تعهداتی برای راه اندازی فروش اینترنتی داده اند که بدعهدی کرده و باید پاسخگو باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تاکید کرد: برخی زیرساخت ها برای خرید غیرحضوری و تشویق مردم به ماندن در خانه فراهم شده اما کافی نیست و باید برای گسترش و نهادینه کردن این فرهنگ زمینه های بیشتری فراهم شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن