Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اعتبار رمز پیش‌فرض کارت‌های سوخت تمدید شد

اعتبار رمز پیش‌فرض کارت‌های سوخت تمدید شد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از اقداماتی در راستای تسهیل شرایط و کاهش تردد شهروندان به منظور انجام امور پیرامون کارت سوخت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌های سوخت تا اطلاع بعدی در جایگاه‌ها نگهداری و اعتبار رمز پیش فرض همه کارت ها تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی خانواده بزرگ سوخت رسان نیز در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا سهیم هستند، افزود: برای حفظ سلامت مراجعان، کاهش مراجعات حضوری و سهولت دسترسی آنان، راه‌کاری اتخاذ شده تا مردم با کمترین تعداد دفعات مراجعه، به کارت‌های جامانده خود دسترسی پیدا کنند.
ایشان ادامه داد: پیش از این اگر شخصی کارت هوشمند سوخت خود را بر اثر فراموشی جا می‌گذاشت، آن در صندوق جامانده‌ها ضبط و بعد از چند روز به ناحیه مربوط ارسال و این کار سبب مراجعه صاحب کارت به جایگاه و سپس ناحیه برای دریافت کارت می شد.
روستایی تصریح کرد: اکنون مسئول جایگاه موظف است مشخصات کارت جامانده و نام کاربر تلمبه‌چی را به شرکت اعلام کرده و آن را در محلی امن در جایگاه نگهداری تا پس از مراجعه مالک خودرو و احراز هویت آن با رویت کارت شناسایی و دریافت رسید، کارت را به ایشان تحویل دهد.
مدیر پخش منطقه همدان همچنین از تمدید زمان و فعال شدن مجدد رمز پیش فرض کارت‌های هوشمند سوخت تا پایان فروردین ماه 99 خبر داد و خاطرنشان کرد: افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده‌، برای حذف رمز دیگر نیازی به مراجعه حضوری به نواحی شرکت ملی پخش ندارند.
این مقام مسئول یادآور شد: همانگونه که در اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت عنوان شد چهار رقم سمت راست کد ملی فردی که نام او بر پشت کارت سوخت درج شده، رمز پیش فرض کارت‌های هوشمند سوخت بوده که تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ فعال است.

امین روستایی با اشاره به نزدیک شدن به روزهای تعطیلات نوروزی و ضرورت کاهش تردد شهروندان در معابر برای قطع زنجیره انتقال و کنترل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: اقدامات بالا توسط شرکت انجام شده تا شاهد حذف یا به حداقل رساندن مراجعات حضوری مردم به ستاد، نواحی و مرکز سامانه پخش منطقه همدان باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن