Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمک ۷۴ میلیونی خیران همدانی به بیماران نیازمند

کمک ۷۴ میلیونی خیران همدانی به بیماران نیازمند

مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعت ۷۴۱ میلیون ریالی به بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید شاکری‌صفت از برگزاری یکصد و هشتاد و یکمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۵ بیمار بررسی شد.
وی با اشاره به مساعدت بلاعوض ۲۷۲ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران افزود: ۴۱۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار بیماران قرار می‌گیرد.
مسوول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه ۵۹ میلیون ریال از سایر مراکز برای این بیماران تخفیف گرفته شد خاطرنشان کرد: در این جلسه تصویب شد دو بیمار زیرپوشش طرح سخاوت و یک بیمار نیز زیر پوشش «طرح مهربانی» قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه در مجموع ۷۴۱ میلیون ریال به بیماران سخت‌درمان مساعدت شد گفت: بیماران گروه هدف مجمع خیرین سلامت همدان بیماران سخت‌درمان مبتلا به سرطان نیازمند بزرگسال، کودکان ناشنوا و کم‌شنوا، کودکان دارای بیماری قلبی، کودکان دارای اختلال رشد، کودکان دارای بیماری حاد چشمی و کودکان دارای شکاف لب و کام نیازمند هستند.
شاکری‌صفت با بیان اینکه بی‌شک این اقدام خیر در نزد خداوند منان بی‌اجر نخواهد ماند افزود: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ واریز کنند یا برای راهنمایی با شماره ۳۸۲۷۸۰۸۴ و ۳۸۲۷۸۰۸۳ تماس بگیرند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن