Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدان آمادگی افزایش مصرف گاز را ندارد

همدان آمادگی افزایش مصرف گاز را ندارد

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه مصرف گاز استان روزانه ۱۲ میلیون مترمکعب است، گفت: آمادگی افزایش مصرف گاز تا ۱۵ میلیون مترمکعب گاز در روز وجود دارد.

 

به گزارش "همدان نیوز"، عبدالله فیاض با بیان اینکه در زمان سرما و برودت هوا معمولاً مصرف گاز بین پنج تا هشت درصد افزایش می‌یابد، اظهار کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش مصرف گاز در هنگام برودت هوا صورت گرفته و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی تصریح کرد: در صورتی که با برودت هوا مواجه شویم ستاد ملی گاز نیروگاه و کارخانجات سیمان را از سرویس خارج می‌کند تا مشکلی برای مصرف گاز خانگی استان ها ایجاد نشود.
فیاض افزود: در حال حاضر مصرف روزانه استان همدان ۱۲ میلیون مترمکعب است و این آمادگی وجود دارد میزان مصرف را تا ۱۵ میلیون مترمکعب در روز برسانیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با تأکید بر اینکه مشکل خاصی در زمینه گازرسانی به شهرستان ها وجود ندارد، یادآور شد: از ابتدای فصل پاییز تا کنون هیچ گونه قطعی در هیچ یک از نقاط استان همدان رخ نداده است.
وی با اشاره به مصرف گاز نیروگاه همدان نیز بیان کرد: مصرف گاز در نیروگاه برق همدان روازنه شش میلیون مترمکعب است که در حال حاضر به صفر رسیده است./ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن