Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شتاب‌دهنده هم‌پیوند، تنها شتاب‌دهنده موثر در استان همدان

شتاب‌دهنده هم‌پیوند، تنها شتاب‌دهنده موثر در استان همدان

رئیس هیئت مدیره شتاب‌دهنده هم‌پیوند با اشاره به فعالیت ۳ شتاب‌دهنده در همدان، مطرح کرد: تنها شتاب دهنده موثر در استان این شرکت بوده و سوق دادن دانشجویان به سمت چالش‌هایی مربوط به این حوزه از دیگر برنامه‌های شرکت هم‌پیوند است.

به گزارش "همدان نیوز"، رئیس هیئت مدیره شتاب‌دهنده هم‌پیوند هدف از برگزاری این همایش را معرفی این شتاب دهنده به سرمایه گذران در راستای حضور پرقدرت در بازار دانست.

داوود بهرامی سه‌شنبه ۲۱ آبان‌ماه در نشست خبری همایش شتاب‌دهنده هم‌پیوند با بیان اینکه رویکرد ما ایجاد استارت‌آپ‌هایی است که فراتر از استان همدان کارایی داشته باشند، گفت: در قدم اول هدف ما حل مشکلات همدان همانند شهرداری است؛ نوآوری در حوزه سلامت و شهر هوشمند از دیگر اهداف این شرکت است.

وی با اشاره به فعالیت ۳ شتاب‌دهنده در همدان، مطرح کرد: تنها شتاب دهنده موثر در استان این شرکت بوده و سوق دادن دانشجویان به سمت چالش‌هایی مربوط به این حوزه از دیگر برنامه‌های شرکت هم‌پیوند است.

بهرامی ضمن تشکر از حمایت‌های دانشگاه بوعلی از این شرکت، تصریح کرد: به زودی ۴۰۰ متر فضای اشتغالی در بهترین مکان دانشگاه بوعلی به این شرکت اختصاص داده می‌شود؛ امروزه سرمایه گذاری در بحث استارت‌آپ‌ها صورت می‌گیرد از این رو باید با جدیت این پدیده نو ظهور را حمایت کرد.

رئیس هیئت مدیره شتاب‌دهنده هم‌پیوند کار اصلی شتاب دهنده‌ها را خدمت به مردم دانست و افزود: شتاب دهنده ها با حمایت سرمایه گذاران می‌توانند با قدرت بیشتری در بازار حضور داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن