Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نظارت بر عملکرد وانت بارها در همدان

نظارت بر عملکرد وانت بارها در همدان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: طرح کنترل و نظارت بر عملکرد وانت بار‌ها در حمل و نقل عمومی تداوم دارد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد در نشست لزوم ساماندهی کنترل و نظارت بر ناوگان وانت بار که با حضور مدیران شرکت های حمل و نقل و صنوف وابسته برگزار شد، بر ضرورت اخذ بارنامه توسط این ناوگان تاکید کرد.
وی با اشاره به بخشنامه های قبل مبنی بر صدور بارنامه برای ناوگان وانت بار و صدور کارت هوشمند برای این ناوگان و رانندگان فعال در این بخش بر تدوام این طرح تاکید کرد و اظهار داشت: مباحث نظارتی در پیشگیری از قاچاق کالا و سایر تخلفات احتمالی این صنف ضرورت ساماندهی این ناوگان را افزایش می دهد.
معاون حمل و نقل این اداره کل افزود: هدف از این نشست بررسی مشکلات اجرایی طرح ساماندهی وانت بارها است که با توجه به اشراف مدیران انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل کالا و انجمن صنفی رانندگان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
صادقی راد با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین نکته های این طرح، افزایش ایمنی این ناوگان است، ادامه داد: حضور رانندگان در کلاس های آموزشی قبل از اخذ کارت هوشمند گامی در افزایش اگاهی رانندگان این بخش است.
وی اضافه کرد: کارت هوشمند ناوگان و رانندگان، دقت بر سلامت رانندگان فعال در این بخش و همچنین معاینه فنی ناوگان را شامل می شود که خود گامی در ارتقاء ایمنی خواهد بود.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان یادآور شد: یکی دیگر از اهداف اصلی این طرح نظارت بر عملکرد این ناوگان در مقوله قاچاق کالا است و برای رسیدن به همه اهداف طرح نیازمند تعاملی دو سویه هستیم.
این مسئول از انجمن های صنفی به عنوان بازوی سازمان یاد کرد و ابراز داشت: در اجرای طرح های ارسالی، نیازمند تعامل و ارائه پیشنهادات و در نهایت به سامان رسیدن طرح هستیم.
سرهنگ جعفری، نماینده پلیس راه نیز در این نشست به مشکلات اجتماعی و استفاده از وانت بارها برای فروش کالا اشاره کرد و گفت برای رفع این معضل نیز نیازمند مشارکت فعالان این صنف هستیم.
وی افزود: با توجه به مشکلات اجتماعی باید تدابیری اتخاذ شود تا ضمن جلوگیری از بی نظمی و استفاده نامتعارف از وانت بارها زمینه نظارت قانونمند نیز فراهم شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن