Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی برگزاری یازدهمین نمایشگاه قطعات یدکی خودرو در همدان

برگزاری یازدهمین نمایشگاه قطعات یدکی خودرو در همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان از برگزاری یازدهمین نمایشگاه قطعات یدکی خودرو، موتور سیکلت و صنایع وابسته در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید گلی‌پور با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه مذکور با همکاری شرکت نمایشگاه‌ها و شرکت پیام‌نگاران فاطر و با حضور شرکت‌های خارجی و داخلی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره برپایی این نمایشگاه از 26 تا 29 شهریورماه، اظهار داشت: فضایی بالغ بر سه هزار متر مربع برای برپایی غرفه‌های نمایشگاه قطعات یدکی خودرو، موتور سیکلت و صنایع وابسته در نظر گرفته شده است.

گلی‌پور با بیان اینکه 65 تولیدکننده و توزیع‌کننده قطعات یدکی در نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه در یازدهمین دوره میزبان شرکت‌کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قزوین، گیلان، مازندران و سایر استان‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌کنندگان شامل تجهیزات تعمیرگاهی، قطعات یدکی، تزیینات، لوازم بدنه، ایمنی، برق خودرو، شوینده‌های خودرو، رادیاتور و دیکر محصولات در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

گلی‌پور ضمن ابراز امیدواری از تداوم برگزاری این نمایشگاه و تأثیر آن در صنعت خودرو، گفت: بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت 15 تا 21 شب به نمایشگاه مراجعه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن