Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیش از 90 درصد اقلام بازار اول مهر ایرانی است

بیش از 90 درصد اقلام بازار اول مهر ایرانی است

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان از کاهش قیمت کیف و کفش مدارس نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال با توجه به نوسانات ارز در بازار نسبت به سال گذشته شاهد کاهش قیمت در این حوزه هستیم.

به گزارش "همدان نیوز"، احمد گازرانی با اشاره به فعالیت هزار عضو در اتحادیه کیف، کفش و چرم اظهار کرد: اتحادیه کیف، کفش و چرم در همدان بیش از هزار رسته دارد که به‌صورت جامع در بازار فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: قیمت بالای کیف و کفش ارمغانی است که از سال گذشته وارد بازار شده و تبعات آن امسال نیز دامان بازار را گرفته اما امسال افت قیمت در برخی کالاها موجب دلگرمی مردم شده است.

گازرانی علت اصلی کاهش قیمت را نزدیک شدن به پایان فصل فروش کیف و کفش مدارس دانست و افزود: مردم در وضعیت مالی خوبی نیستند و نباید قیمت‌ها در حد نامتعارف باشد بنابراین نظارت بر بازار همچنین پایان فصل فروش برای مغازه‌داران عامل اصلی کاهش قیمت کیف و کفش مدارس هستند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش خاطرنشان کرد: امسال بیش از 90 درصد اجناس موجود در بازار ایرانی بوده و چند درصد باقی‌مانده که وارداتی هستند، همه از اجناس سال‌های گذشته بوده که در انبارها به‌جامانده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن