Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت 18 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان همدانی

پرداخت 18 میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان همدانی

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: از ابتدای سال جاری ۱۸ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به ۳۱۳۱ نفر پرداخت‌شده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، مسعود کرمی اظهار داشت: وام گرفتن ازجمله کارهایی است که نزد همه مردم پسندیده است و هر کس ممکن است از هر طبقه، قشر و سطح اقتصادی، در طول زندگی اقدام به دریافت وام کند، امام این عمل زمانی که در قالب قرض‌الحسنه باشد بسیار پسندیده و نیکوتر است.

وی همچنین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری ۱۸ میلیارد و ۳۷۱ میلیون تومان تسهیلات در زمینه‌های اشتغال و خودکفایی، حمایتی و مسکن به ۳۱۳۱ نفر پرداخت‌شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۲۲۰۹ مورد از تسهیلات پرداخت‌شده درزمینهٔ حمایتی بوده است، گفت: از ابتدای سال مددجویان ۹ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان دریافت کرده‌اند.

کرمی با بیان اینکه ۴۳۹ وام با مبلغ پنج میلیارد و ۸۰۷ میلیون تومان نیز درزمینهٔ تسهیلات اشتغال و خودکفایی ارائه‌شده است، ادامه داد: ۱۰۵ میلیون تومان در قالب ۲۴ مورد تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق پرداخت‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان یادآور شد: ۲۷۲ وام به مبلغ یک میلیارد و ۸۰۶ میلیون تومان تسهیلات حوزه مسکن و یک میلیارد و ۲۱۳ میلیون تومان در قالب ۱۵۴ مورد تسهیلات ودیعه مسکن در ۶ ماهه سال جاری به مددجویان ارائه‌شده است.

مسعود کرمی در پایان به ۲۹ مورد ودیعه مسکن سیل‌زدگان حمایتی و چهار مورد تسهیلات خیران امداد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان که پرداخت‌شده است، اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن