Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سارق اموال بیماران در همدان دستگیر شد

سارق اموال بیماران در همدان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای که با سوءاستفاده از احساسات مذهبی بیماران اقدام به سرقت وسایل شخصی ومدارک هویتی آنان می کرد توسط ماموران آگاهی پلیس استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی استان موفق شدند فرد مجرمی را که با سوء استفاده از فضای معنوی وعزاداری های ماه محرم اقدام به سرقت اموال و مدارک شناسایی بیماران در مقابل مطب ها می کرد را دستگیرکنند.

وی افزود:این فرد مجرم با شناسایی افراد بیمار ناتوان و تنها در جلوی مطب های پزشکان با اعلام این موضوع که به تازکی از عتبات عالیات برگشته وشکلات های تبرک شده از آنجا به همراه دارد به افراد مذکور شکلات های آغشته به مواد خواب آور میداد که پس از استفاده فرد از آن بلافاصله اقدام انتقال بیمار به داخل خودرو کرده واموال ومدارک او را به سرقت می برد.

سردار کامرانی صالح گفت:سرانجام با تلاش بی وقفه ماموران موفق شدند فرد سارق راشناسایی ودر یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه با ارائه توصیه های پلیسی گفت: شهروندان مراقب افراد سود جو باشند وهرگونه موارد مشکوک را سریعا به 110 گزارش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن