Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ضرورت ترخیص کالاهای نمایشگاهی از گمرک همدان

ضرورت ترخیص کالاهای نمایشگاهی از گمرک همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان گفت: این پیشنهاد ارائه شده که گمرک همدان به گمرک اصلی غرب کشور تبدیل شود تا بتوان نسبت به ترخیص کالاهای نمایشگاهی از آن اقدام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، نشست حمید گلی‌پور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با مرتضی نجفی مقدم مدیر کل گمرک استان با هدف بحث در خصوص همکاری دو جانبه برگزار شد.

گلی‌پور در این مراسم با اشاره برگزاری نمایشگاه‌های خارجی و بین‌المللی اظهار کرد: ضروری است که در این زمینه گمرک باش رکت نمایشگاه‌ها همکاری کند.

وی با تأکید بر اهمیت تسهیل هرچه بیشتر امور گمرکی اظهار داشت: تسهیل شرایط در حضور تولیدکنندگان و بازرگانان در نمایشگاه‌ها مهم است.

گلی پور همچنین خاطرنشان کرد: برپایی دفتر این شرکت در کشور عراق گام نخست تبدیل استان همدان به پایلوت نمایشگاهی غرب کشور و حضور در عرصه‌های بین‌المللی محسوب می شود.

وی در پایان خواستار تبدیل گمرک همدان به عنوان گمرک اصلی غرب کشور شد تا بتوان ترخیص کالاهای نمایشگاهی را از این مسیر فراهم کرد.

مدیرکل گمرک استان همدان نیز ضمن ابراز امیدواری از این موضوع، گفت: تلاش بر این است که اخذ تمام مجوزهای لازم و طی مراحل قانونی توسط برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی به حداقل برسد.

مرتضی نجفی‌مقدم با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها ظرفیت سرمایه‌گذاری و اقتصادی بالایی دارند، یادآور شد: گمرک استان به طور قطع در کنار مجموعه نمایشگاهی همدان خواهد بود تا این مجموعه ظرفیت خود را بشناساند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن