Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پیش‌بینی ایجاد 60 هزار شغل در همدان

پیش‌بینی ایجاد 60 هزار شغل در همدان

استاندار همدان گفت: در سند راهبردی توسعه استان به طور متوسط هر سال ۲۰ هزار شغل و در مجموع ۶۰ هزار شغل در استان ایجاد می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، سید سعید شاهرخی روز پنجشنبه در نشست تخصصی آمایشی منطقه سه کشور افزود: برای رسیدن به اهداف باید به بخش خصوصی و حضور آنها در صادرات و تولید توجه کرد.

وی با بیان اینکه اتاق های بازرگانی می توانند به عنوان یک واسطه بین دولت و بخش خصوصی کارکرد موثری داشته باشند اضافه کرد: سندی تنظیم شده که در حوزه های گردشگری، دانشگاه، اقتصاد و رسانه محورهای توسعه همدان را مشخص می کند.

شاهرخی گفت: در سند آمایشی توجه ویژه ای در محورهای توسعه اقتصادی شده است، اظهار داشت: پویایی و فعالیت بخش های کشاورزی و صنعت ما را به هدف گذاری تعیین شده می رساند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه برای افزایش تولید ناخالص باید کارها به صورت منسجم اجرایی شود افزود: در این استان برای رسیدن به اهداف برنامه ششم توسعه سندی طراحی شده که چراغ راهی برای رسیدن به اهداف است‌ و به تفکیک هر شهرستان برنامه ها را اولویت بندی کردیم.

شاهرخی اضافه کرد: بر اساس این سند به ازای هر سال در همدان، ۵۰ هزار میلیارد ریال و در طول سه سال ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.

وی عنوان کرد: در سند راهبردی توسعه استان به طور متوسط هر سال ۲۰ هزار شغل و در مجموع ۶۰ هزار شغل در استان ایجاد می شود.

شاهرخی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش موثری در رسیدن به اهداف دارند، افزود: تعریف طرح های عملیاتی، راه و هدف ما را مشخص می کند.

وی اظهار داشت: برای افزایش ظرفیت خدمات رسانی باید از همین امروز طرح تعریف و آنها را اجرایی کنیم./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن