Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جریمه میلیاردی قاچاقچیان سیگار در همدان

جریمه میلیاردی قاچاقچیان سیگار در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 27 میلیاردی قاچاقچیان سیگار در همدان خبر داد.

به‌گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن‌پور اظهار کرد: قاچاق بیش از سه میلیون نخ سیگار موجب محکومیت میلیاردی و ضبط خودروها توسط تعزیرات حکومتی همدان شد.

وی تصریح کرد: پنج نفر قاچاقچی که بیش از 3 میلیون نخ سیگار را به سمت تهران حمل می‌کردند درگلوگاه شهید زارعی همدان به دام افتادند.

حسن‌پور ادامه داد: متهمان به طور جداگانه 3 میلیون و 374 هزار و 400 نخ سیگار خارجی به ارزش 19 میلیارد و 847 میلیون و 856 هزار و 800 ریال را به‌وسيله 5 دستگاه انواع خودرو سواری، کامیون و اتوبوس حمل می‌کردند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان پس از تعقیب و گریز و شلیک گلوله مأموران دستگیر شد، افزود: تخلف مشارالیه در شعبه ويژه رسيدگي به جرائم قاچاق كالاوارز مستقر در گلوگاه شهید زارعی همدان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: شعبه مربوطه پس از تحقيقات و احراز تخلف، متهمان را علاوه بر ضبط کالا و ضبط خودرو ها به نفع دولت، در مجموع به پرداخت مبلغ 27 میلیارد و 644 ميليون و 200 هزار ریال جزاي نقدي در حق دولت محكوم كرد.

 پلمب و نصب پرده به یک واحد عمده فروش برنج

وی در بخش دیگری از سخنانش از پلمب و نصب پرده به یک واحد عمده فروش برنج خبرداد و گفت: یک واحد صنفی عمده فروشی برنج به دستور تعزیرات حکومتی پلمب و نصب پرده شد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: برخی از واحدها اقدام به جابجایی برنج نامرغوب به جای برنج مرغوب می‌کنند که تعزیرات حکومتی با تمام توان با آنها برخورد می‌کند. این واحد نیز به‌علت تقلب و عرضه خارج از شبکه 5880 کیلو گرم برنج تنظیم بازار پلمب ونصب پرده شد

وی با بیان اینکه پرونده وی به اتهام تقلب و عرضه خارج از شبکه در تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و در حال رسیدگی است، عنوان کرد: همچنین تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از یک فست فود در همدان تعداد 4500 عدد سس قرمز تاریخ مصرف گذشته کشف کرد که برای این واحد نیز پرونده تخلف تشکیل شد.

پلمب  و نصب پرده دو نانوایی در رزن

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در ادامه گفت: یک نانوایی سنگکی و یک نانوایی لواشی به‌دستور تعزیرات حکومتی رزن پلمب و نصب پرده شدند.

وی با بیان اینکه تکرار تخلف کم فروشی برای چندمین بار علت پلمب و نصب پرده این دونانوایی بود، اظهار کرد: این دو نانوایی دارای چندین سابقه تخلف کم فروشی بودند که تعزیرات حکومتی علاوه بر جزای نقدی مجازات پلمب و نصب پرده را نیز برای آنها اعمال کرد. درصورت تکرار تخلف مجازات های سنگین تری مانند ابطال پروانه نیز درانتظار متخلفان خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن