Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آش و حلیم در همدان گران می‌شود

آش و حلیم در همدان گران می‌شود

دبیر اجرایی اتحادیه چلوکبابی همدان از فروش آش و حلیم در کلیه زیرمجموعه های اتحادیه خبر داد و گفت: واحدهای غیرمجاز فروش آش و حلیم پلمب می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، یونس علیپور با بیان اینکه اتحادیه چلوکبابی و رستوران های سنتی 12 رسته و زیرمجموعه دارد، افزود: در طول سال تمام رسته های اتحادیه مجاز به فروش آش و حلیم هستند.

وی تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان تالارهای پذیرایی، رستوران ها، سفره خانه های سنتی، تهیه غذا، کبابی ها و چایخانه های سنتی در سراسر استان مجاز به فروش آش و حلیم هستند.

علیپور با اشاره به قیمت آش در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طبق آخرین مصوبه که مربوط به سال گذشته است، قیمت هر کیلوگرم آش بدون مخلفات معادل 12 هزار تومان و با مخلفات بین 13 تا 15 هزار تومان و همچنین هر پرس آش با مخلفات 7 هزار تومان است.

وی درباره قیمت حلیم در این ایام عنوان کرد: هر کیلوگرم حلیم بدون مخلفات به قیمت 11 هزار تومان به فروش می رسد که قیمت واحد آن با مخلفات به کیلویی 13 هزار تومان نیز می رسد.

علیپور از افزایش قیمت آش و حلیم در روزهای آینده خبر داد و گفت: فروشندگان به مبلغ مصوب اعتراض داشته و طبق رسیدگی به اعتراضات طی روزهای آینده نرخ جدید با  10 درصد افزایش به فروشندگان اعلام و بر قیمت ها افزوده می شود.

وی در پایان با اشاره به فروش غیرمجاز آش و حلیم در سطح شهر عنوان کرد: بر اساس قانون 28 نظام صنفی واحدهایی که مجاز به فروش نیستند و تغییر کاربری داده اند، شناسایی و اخطارهایی برای آنها ارسال شده است که در صورت عدم توجه، موجب پلمب این واحدها خواهد شد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن