Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی راه‌اندازی مرکز مستقل ستاد سامانه هوشمند سوخت در همدان

راه‌اندازی مرکز مستقل ستاد سامانه هوشمند سوخت در همدان

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: مرکز مستقل ستاد سامانه هوشمند سوخت ویژه پاسخگویی به سوالات مردم و مراجعه کنندگان درمحل ساختمان ستاد قدیم منطقه همدان راه اندازی شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات نشست هماهنگی بازنگری و اصلاح زیرساختهای سامانه هوشمند سوخت با هدف پاسخگویی به هنگام و رعایت حقوق شهروندان ستاد مستقل این سامانه به نشانی خیابان بوعلی جنوبی، مقابل هتل بوعلی راه اندازی شد.

وی ادامه داد: به دنبال صدور اطلاعیه مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در خصوص دعوت از دارندگان خودرو و موتورسیکلت فاقد کارت هوشمند سوخت، به درخواست صدور کارت مجدد از طرق: مراجعه به سامانه اینترنتیwww.mob.gov.ir، اپلیکیشن دولت همراه و یا شماره گیری کد دستوری #۴* راه اندازی مرکز پاسخگویی مستقل برای رفع مشکلات این حوزه یکی از الویت های کاری منطقه قرار گرفت.

روستایی همچنین خاطرنشان کرد: حذف رمز کارت های سوخت، پاسخ به سوالات شهروندان در مورد سهمیه بندی احتمالی، شیوه های مراقبت از کارت و قابلیت های فراوان کارت سوخت از جمله مواردی است که در این مرکز می توان به مردم شریف استان ارایه خدمت کرد.

وی تأکید کرد: ضرورت حفظ آمادگی برای هر گونه تغییر و تحولی در حوزه سوخت رسانی از ویژگی ها و الزامات سازمان های پویا و کارآمد در عرصه ارایه خدمات مطلوب به شهروندان است.

روستایی اذعان داشت: با توجه به توصیه های مسئولین دولت و مقرون به صرفه بودن CNG احتمال افزایش گرایش عمومی به استفاده از سوخت پاک قابل پیش بینی است لذا پیگیری تکمیل نواقص جایگاه های جدید احداث در دستور کار منطقه قرار دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن