Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قیمت مرغ در ماه رمضان کاهش می‌یابد

قیمت مرغ در ماه رمضان کاهش می‌یابد

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان گفت: در ماه مبارک رمضان نه تنها قیمت مرغ گران نمی‌شود بلکه ارزان هم می‌شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان، جواد عاشوری اظهار داشت: امروز قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در بازار همدان حداکثر 11 هزار و 500 تومان است که پیش‌بینی می‌کنیم این قیمت در ماه مبارک رمضان سیر نزولی پیداکند.

وی تصریح کرد: البته قیمت 11 هزار و 500 تومان مربوط به تابلو روان همه مغازه های سطح شهر است، درحالیکه در برخی مغازه‌ها هر کیلو مرغ با قیمت 10 هزار و 500 تومان هم به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی گفت: خوشبختانه هیچ گونه کمبودی در زمینه تامین مرغ احساس نمی‌شود و نسبت عرضه به تقاضا رضایت بخش است.

عاشوری به قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار اشاره کرد و افزود: نرخ هرشانه تخم مرغ با توجه به سایز و وزن تخم مرغ‌ها از 13 تا 17 هزار تومان متغیر است. با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان تقاضای قنادی‌ها برای تهیه زولبیا و بامیه، حلوا زرده، کماج، و انگشت پیچ بالا می‌رود، خوشبختانه کمبودی در زمینه تخم مرغ وجود ندارد و نرخ آن هم افزایش نمی‌یابد.

وی نرخ مرغ زنده در مرغداری‌ها را نیز بین 7 هزار و 400 تا 7 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: این نرخ معقولانه است و مرغداران را متضرر نمی‌کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن