Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اصلاح شش نقطه حادثه خیز در همدان

اصلاح شش نقطه حادثه خیز در همدان

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 6 نقطه حادثه خیز شهرستان همدان اصلاح شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رسول ابراهیم خانی با اشاره به اینکه طرح ایمن ‌سازی نقاط حادثه خیز پر تصادف در دستور کار این اداره است، اظهار داشت: برای اصلاح نقاط حادثه خیز و شیب شیروانی محورهای مواصلاتی این شهرستان در مجموع 900 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است.

وی افزود: اصلاح شیب شیروانی و خاکبرداری گردنه ایلان داشی به طول 300 مترطول و حجمی افزون بر 9 هزار مترمکعب، خاک برداری محور همدان چشین به میزان 4 هزار و 800 مترمکعب، ترانشه برداری و اصلاح نقاط حادثه خیز راه آبشینه با 2 هزار و 400 مترمکعب و راه های شمس آباد، حیدره و تقاطع تفریجان از جمله این اقدامات بوده است.

ابراهیم خانی ادامه داد: این نقاط در مباحث کارشناسانه و جلسات متعدد، به‌ عنوان نقاط پر تصادف شناسایی و بر اساس شاخص تصادفات هر نقطه اولویت‌بندی شده است.

رییس راهداری شهرستان همدان همچنین اصلاح نقاط حادثه خیز با انجام عملیات خاک برداری، تعریض، ترانشه برداری و اصلاح شیار لرزاننده محور تهران تقاطع حاتم آباد، کوریجان قهاوند، کارخانه قند و دوربرگردان پارک علم و فناوری در محور تهران را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره عنوان کرد.

این مسئول اضافه کرد: اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز پرتصادف همدان ملایر و قهاوند مرادبلاغی را از دیگر برنامه های در دستور کار این اداره برشمرد.

رییس راهداری همدان هدف از اجرای این طرح را ارتقا ایمنی محور‌ها و کاهش تصادفات بیان کرد و ابراز داشت: هر چند بهسازی برخی محور‌ها ضروری است و باید نسبت به آن اقدام جدی شود، اما بررسی تصادفات رانندگی نشان می‌دهد، دقت و مراقبت رانندگان نیز نقش چشمگیری در کاهش تصادفات دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن