Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع میوه شب عید در 42 نقطه شهر همدان

‍از 25 اسفندماه آغاز می‌شود؛
توزیع میوه شب عید در 42 نقطه شهر همدان

معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: توزیع  میوه دولتی در غرفه های توزیع میوه نوروزی در ٤٢ نقطه شهر از ٢٥ اسفند ماه مطابق نرخ مصوب در ستاد تنظیم بازار آغاز به عرضه میوه خواهند کرد که تا ٥ فروردین ماه ادامه دارد و در صورت توزیع میوه بوسیله تعاون روستایی تا ١٥ فروردین ماه تمدید  می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، وحید علی ضمیر با اعلام این خبر افزود: میوه شب عید با کیفیت و قیمت مناسب بدون هیچ کم و کاستی عرضه می‌شود، بنابراین تمامی تدابیر لازم برای این بخش از سوی شهرداری با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه مربوطه و تعاون روستایی اندیشیده شده است.

وی اعلام کرد: از محل های عرضه میوه در طی ایام نوروز توسط تیم بازرسی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی به همراه نمایندگان اتاق اصناف و تعزیرات، نظارت و بازدید مستمر بعمل می آید، لذا از شهروندان عزیز درخواست می گردد در صورت مشاهده هر گونه تخلف و موارد مشابه، موضوع را جهت پیگیری با سامانه تلفنی ۱۳۷ در میان بگذارند.

علی ضمیر افزود: همچنین سازمان ساماندهی مشاغل شهری با ایجاد غرفه هایی در سطح شهر از ١٥ اسفند ماه جهت عرضه محصولات شب عید مانند ماهی قرمز و سبزه، فضای شهر را نوروزی کرده است.

وی تصریح کرد: فروشگاه های شهروند کد ٤، ٢،١، ٦با طرح ویژه عرضه کالا های اساسی و گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت دولتی و اعمال تخفیف ١٥ درصدی در اجناس در تامین نیاز شهروندان جهت خرید فعال است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن