Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی جریمه 8 میلیاردی مرغ‌فروشان متقلب در همدان

جریمه 8 میلیاردی مرغ‌فروشان متقلب در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: تعدادی از فروشندگان مرغ که اقدام به تقلب درکشتار مرغ کرده بودند شناسایی و به جریمه میلیاردی محکوم شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا حسن پور با اعلام این خبر افزود: با وصول تعدادی پرونده تخلف بازار مرغ مشخص شد هفت واحد مرغ فروشی درهمدان اقدام به کشتار مرغ به صورت غیر بهداشتی کرده بودند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: طبق ضوابط سازمان دامپزشکی باید امحاء واحشاء داخل شکم مرغ را تخلیه کنند و پای مرغ باید دقیقا از مفصل خرگوشی قطع و خونابه مرغ کاملا تخلیه شود که این مهم رعایت نمی شود و باتوجه به اینکه تحصیل سود نامشروع از این عمل متقلبانه عاید کشتارکنندگان می شود، مسئولیت کیفری آن نیز متوجه آنهاست.

حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به این شرایط، شعبه هیات بدوی این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی متهمین را در مجموع به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 244 میلیون و 800 هزار ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم کرد .

حسن پور در بخش دیگری از سخنان خود از بررسی پرونده قاچاق سوخت در این اداره کل خبر داد و افزود: قاچاقچیان که اقدام به نگهداری سوخت کرده بودند شناسایی وعلاوه ضبط کالا به نفع دولت به جریمه میلیاردی نیز محکوم شدند.

وی در ادامه یادآور شد: باوصول سه فقره پرونده قاچاق سوخت مشخص شد چهار نفر مقدار66 هزار و 400 لیتر سوخت به ارزش بیش از دو میلیارد و 521 میلیون ریال ازنوع 52 هزار لیتر نفت گاز و14 هزار و 400 لیتر نفت کوره را به صورت غیر قانونی نگهداری ونفت کوره را بعد از فک پلمپ تانکر، دریک کارخانه تولید ایزوگام تخلیه کرده اند.

حسن‌پور گفت: شعبه اول ویژه این اداره کل پس از جری تشریفات قانونی علاوه برضبط کالا به نفع دولت، متهمین را در مجموع به پرداخت مبلغ بیش از پنج میلیارد و 148 میلیون و 387 هزار و 200 ریال جزای نقدی درحق دولت محکوم کرد .

وی در پایان خاطرنشان کرد: تلفن 32523442 اداره کل ، تلفن گویای 124 سازمان صنعت ، معدن وتجارت وتارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردم است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن