Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدان استان اول در سامانه مدیریت ناوگان راهداری شد

همدان استان اول در سامانه مدیریت ناوگان راهداری شد

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از کسب رتبه نخست سامانه مدیریت ناوگان راهداری همدان(FMS) در کشور خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، بابک گردان با بیان اینکه اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان رتبه برتر ناوگان راهداری کشور را کسب کرده، اظهار داشت: رتبه کسب شده بر‌ اساس ارزیابی ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور انجام شده که پس از همدان، استان‌های فارس و ایلام در رتبه‌بندی بعدی این ارزیابی قرار گرفته‌اند.

وی افزود: تا پایان دی ماه 97 در مجموع 280 وسیله در سامانه مدیریت ناوگان راهداری ثبت شده که از این تعداد 230 دستگاه مجهز به ردیاب هستند.

گردان، با بیان اینکه بر ‌اساس مقایسه عملکردی استان‌ها و باتوجه به شاخص‌هایی همچون صحت اطلاعات پایه، ثبت و مدیریت فرم‌های راهداری، رفع نقص فنی و پیمایش ناوگان این رتبه‌بندی حاصل شده است، یادآور شد: گزارش بازدید و فعالیت های عملیاتی تیم های گشت راهداری در محورهای مواصلاتی و رفع نواقص تأسیسات جاده ای به شکل روزانه در این سامانه ثبت و رصد می شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان داشت: بیشترین سهم از مصرف شن و نمک و عملیات برفروبی در کشور در بحث عملیات راهداری زمستانی و همچنین بالاترین نسبت کیلومتر برفروبی به ازای دستگاه ماشین آلات درگیر در عملیات راهداری زمستانی در سطح کشور از جمله شاخصه های اصلی انتخاب این اداره کل در حوزه سامانه مدیریت ناوگان بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن