Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف بنزین در همدان به 130 میلیون مترمکعب رسید

مصرف بنزین در همدان به 130 میلیون مترمکعب رسید

مدیر پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: پس از گذشت ۱۰ ماه از سال ۹۷، همدانی ها با مصرف سوخت سی ان جی در بخش حمل و نقل، ۱۱۸ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی کردند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اعلام این خبر گفت: در ۳۰۶ روز از سال ۹۷، حدود ۱۳۰ میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده سی ان جی در منطقه همدان مصرف شد.

وی افزود: با توجه به عرضه روزانه حدود ۴۲۵ هزار مترمکعب سی ان جی توسط ۴۴ جایگاه (۲منظوره و تک منظوره) در استان همدان، هر روز ۳۸۶ هزار لیتر در مصرف بنزین، این فرآورده ارزشمند، صرفه جویی می شود.

وی با توجه به ذخایر معتنابه گاز طبیعی کشورمان، تنوع بخشی به سبد سوخت خودروها را اجتناب ناپذیر دانست و نظر به افزایش تعداد خودروها و رشد شتابان مصرف سوخت در کشور، حرکت به سمت توسعه زیرساخت های مصرف گاز طبیعی فشرده را به صلاح اقتصاد کشور دانست.

روستایی ادامه داد: منطقه همدان در راستای سیاست ها و تحقق چشم انداز شرکت ملی پخش در راستای افزایش تعداد جایگاه های سی ان جی کشور با دیگر مناطق هم گام بوده و تا پایان سال از ۳ جایگاه عرضه سی ان جی دیگر بهره برداری خواهد کرد.

مدیر منطقه همدان نوید داد: توفیقات اخیر وزارت نفت در پایداری تولید از منابع گازی پارس جنوبی، موید حرکت به سمت مصرف سوخت پاک و ایجاد ارزش افزوده برای فرآورده های مایع است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن