Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمک 230 میلیونی به بیماران سخت‌درمان همدان

کمک 230 میلیونی به بیماران سخت‌درمان همدان

مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت‌ 230 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید شاکری‌صفت با اشاره به برگزاری مراسم یکصد و پنجاه و سومین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای شورای مددکاری و جمعی از میهمانان  برگزار شد.

وی به حضور معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی همدان و نیکوکار همدانی مقیم کشور استرالیا در این جلسه اشاره کرد و گفت: در این مراسم 10 پرونده جدید بیماران سخت‌درمان نیازمند مورد بررسی قرار گرفت.

مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه پنج پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و پنج پرونده از سایر بیماران مورد بررسی قرار گرفت خاطرنشان کرد: در این جلسه تصمیم بر این گرفته شد 110 میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه 80 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه برای بیماران سخت‌درمان در این جلسه تخصیص داده شد گفت: 40 میلیون ریال از سایر مراکز برای آنها تخفیف گرفته شده است.

شاکری‌صفت با بیان اینکه دو بیمار جزو طرح «سخاوت» قرار گرفت افزود: در این جلسه  دو بیمار نیز جزو طرح «طعم مهربانی» قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه 230 میلیون ریال در این جلسه مساعدت شد تصریح کرد: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و در معرض ناامنی غذایی هستند که نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

مسؤول مشارکت های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب بانک ملی 0109546224004 و یا شماره کارت 6037991199528096 مجمع واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن