Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی 73 تقاطع و پیچ خطرناک جاده‌ای همدان اصلاح شد

73 تقاطع و پیچ خطرناک جاده‌ای همدان اصلاح شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 73 پیچ و تقاطع‌ خطرناک و پرحادثه در محورهای مواصلاتی استان همدان رفع و اصلاح شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، حمید پرورشی خرم اظهار داشت: در سطح جاده های استان اقدامات بسیار موثری در خصوص ایمن‌سازی راه‌ها به منظور ایجاد بستر مناسب، تردد و کاهش تلفات و حوادث جاده‌ ای انجام شده است.

وی با اشاره به شناسایی 106 نقطه پرتصادف در سطح جاده های استان افزود: پس از شناسایی این نقاط، رفع و اصلاح آن در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

پرورشی ادامه داد: تاکنون 70 نقطه حادثه خیز آشکارسازی و نسبت به تأمین حداقل الزامات ایمنی اقدامات لازم انجام شده است.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: این اداره کل علاوه بر نقاط پرتصادف، به منظور رفع حادثه خیزی و کاهش حوادث جاده ای در 5 نقطه دیگر، در حال احداث زیرگذر در تقاطع شعبان(محورنهاوند-بروجرد)،تقاطع کفراش(محور نهاوند-کرمانشاه)،تقاطع سرخ آباد(محور همدان-ملایر)،تقاطع بادخوره(محور اسدآباد-کرمانشاه)و تعریض پل سه دهانه روستای شاهزید(شهرستان تویسرکان) است.

پرورشی خرم ابراز داشت: در این زمینه همچنین 76 دوربرگردان، پاركينگ و سرعتكاه در جاده های استان احداث شده است.

وی افزود: از دیگر اقدامات می‌توان به احداث و تعريض پل به تعداد 119 دستگاه در جاده های استان اشاره کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای سال تاکنون عملیات اصلاح شيب شيرواني به طول 90 کیلومتر، ترانشه برداري به طول 105 کیلومتر و ریزش برداری به طول 64 کیلومتر انجام شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن