Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف 500 تن ماسه و نمک در برفروبی گردنه اسدآباد

مصرف 500 تن ماسه و نمک در برفروبی گردنه اسدآباد

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اسدآباد از عملیات برفروبی محورهای مواصلاتی این شهرستان با 500 تن ماسه و نمک خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، ساسان رستمی در گفتگویی با اشاره به اینکه بارش برف در این شهرستان از ساعت 18 بعداز ظهر روز پنج شنبه آغاز شد و تا ساعت 19روز جمعه ادامه داشت، افزود: همزمان با بارش برف 60 نفر از نیروهای راهداری این شهرستان به محورهای مختلف اعزام شده و عملیات برفروبی را انجام دادند.

وی با تأکید بر آماده باش کامل نیروهای راهداری این شهرستان در طرح زمستانی راهداری تصریح کرد: 4 راهدارخانه این شهرستان نیز در فصل زمستان تجهیز شده و به میزان لازم نمک و ماسه در آن ذخیره سازی شده است.

رستمی ادامه داد: در عملیات برفروبی روز گذشته 33 دستگاه انواع ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین استفاده شده است.

رییس راهداری اسدآباد یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها از راهدارخانه‌های شهرستان اسدآباد برف‌روبی در این گردنه به پایان رسیده و تردد در آن روان است.

این مسئول با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی این هفته بارش مجدد برف را داریم، خاطرنشان کرد: راهداری‌های کل حوزه استحفاظی شهرستان اسدآباد با شیفت‌بندی کار راهداران، آمادگی کامل را برای برف‌روبی در روزهای آینده دارند.

رستمی، در ادامه از شهروندان درخواست کرد تا حد امکان قوانین و مقررات رانندگی و فاصله طولی خودروها در مه غلیظ صبحگاهی را رعایت کرده و برای تردد در راه‌ها به هشدارهای پلیس راهنمایی رانندگی و اداره راهداری توجه کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن