Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدان از عدم توسعه‌یافتگی رنج می‌برد

همدان از عدم توسعه‌یافتگی رنج می‌برد

 

 

 

 

 

 

 

رئیس اتاق اصناف استان همدان گفت: همدان از عدم توسعه یافتگی رنج می برد.

 

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حسین محرابی در آیین تکریم فعالان بخش خصوصی از محمدناصر نیکبخت استاندار سابق همدان با بیان اینکه کشور با دو مشکل تحریم و تورم روبه رو است، اظهار داشت: شر اول را آمریکا، صهیونیست و عربستان ایجاد کرده اند و می خواهند قدرت ایران را از بین ببرند که شکست خواهند خورد.

وی ادامه داد: هدف این کشورها تحریم در بخش های مختلف اقتصادی است و تورم نیز از طرفی دیگر همچون غولی که سفره مردم کشور را کوچک تر می کند، از داخل کشور ایجاد شده و باید سیاست های علمی و کارشناسی برای ریشه کن کردن این شر اتخاذ شود.

محرابی با بیان اینکه همدان از عدم توسعه یافتگی رنج می برد، یادآور شد: با این وجود با حضور برخی استانداران 12 طرح بزرگ در استان انجام شد که شش طرح در دوران استانداری محمدناصر نیکبخت انجام شده و از جمله این طرح ها می توان به راه اندازی راه آهن اشاره کرد.

وی همچنین تصریح کرد: ایجاد نیروگاه خورشیدی از طرح های ماندگار استان همدان به شمار می رود و نقش نیکبخت در این موضوع بسیار اثرگذار است.

محرابی با بیان اینکه ایران به افرادی نیازی دارد که تفکر توسعه گرا داشته باشند، گفت: همدان کمترین نرخ بیکاری کشور را دارد و بزرگترین افتخار استاندار سابق نرخ 6.5 درصدی بیکاری است.

وی ادامه داد: مردم همواره نشان داده اند که قدرشناس افراد دلسوز هستند و با توجه به این موضوع باید از تلاش های محمدناصر نیکبخت تقدیر به عمل آورد.

 

 

 

 

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن