Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمک یک و نیم میلیاردی همدانی‎ها در جشن عاطفه‌ها

کمک یک و نیم میلیاردی همدانی‎ها در جشن عاطفه‌ها

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: نیکوکاران همدانی در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال ۹۷ یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، پیمان ترکمانه بابیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته نیکوکاران در جشن عاطفه‌ها پذیرای دل‌های خسته بودند و لبخند را بر لب‌های خشکیده نیازمندان جاری کردند، ادامه داد: در مرحله اول جشن عاطفه‌ها که در  ۱۵ و ۱۶ شهریورماه امسال برگزار شد، یک میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین با اشاره به اینکه ۳۲۶ میلیون تومان از کمک‌ها به‌صورت نقدی و یک میلیارد و ۱۷۷ میلیون تومان نیز به‌صورت غیر نقد پرداخت‌شده است، گفت: این کمک‌ها به دست ۲۰ هزار دانش‌آموز و سه هزار دانشجو نیازمند در استان همدان قبل از شروع سال تحصیلی خواهد رسید.

ترکمانه بابیان اینکه امسال کمک‌ها با ۹ درصد رشد همراه بوده است، ادامه داد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در سال گذشته یک میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان جمع‌آوری‌شده بود.

وی  گفت: خیران می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۵۰۰۹۵۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۶۷۲-۹۹۶۹-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی و همچنین پرداخت اینترنتی از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org برای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان همدان در پایان همچنین به پرداخت از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری آنی پرداخت کمیته امداد #۰۸۱*۸۸۷۷* با تلفن همراه و استفاده از اپلیکیشن موبایل سنا و سکه نیز اشاره کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن