Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی هزینه یک میلیاردی روکش آسفالت محور همدان- سنندج

هزینه یک میلیاردی روکش آسفالت محور همدان- سنندج

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از طرح لکه گیری و روکش آسفالت محور همدان سنندج با اعتباری افزون بر یک میلیارد تومان انجام شد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، در آیین افتتاح این طرح، مصطفی پناهنده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، رییس و کارشناسان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بهار، فرماندار بهار و جمعی از مسئولان این شهرستان حضور داشتند.

برای این پروژه که به طول 9 کیلومتر و با هزینه یک میلیاردو 196 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی اجرایی شده 8 هزارو 300 تن آسفالت مصرف شده است.

روکش آسفالت محور همدان کرمانشاه به طول 9 کیلومتر با اعتبار 106 میلیارد تومان، روکش راه های روستایی بهار به طول 4.2 کیلومتر با اعتبار 300 میلیون تومان، لکه گیری محور بهار کوریجان به طول 15 کیلومتر با اعتبار 180 میلیون تومان، احداث شبکه روشنایی تقاطع رسول آباد با نصب 5 اصله پایه چراغ روشنایی با اعتبار 50 میلیون تومان و احداث مجتمع خدماتی رفاهی قبادی با 38 میلیارد رالا آورده شخصی و 3 هزارو 800 میلیون رالا هزینه دولتی از دیگر پروژه های افتتاح شده اداره راهداری شهرستان بهار در هفته دولت است.

گفتنی است، در روند اجرای این طرح ها زمینه اشتغال 66 نفر فراهم شده است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن