Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بهره‌برداری از 14 طرح راه و شهرسازی در همدان

بهره‌برداری از 14 طرح راه و شهرسازی در همدان

مدیرکل راه شهرسازی همدان گفت: 14 طرح عمرانی راه و شهرسازی در این استان در هفته دولت به بهره برداری رسید و همچنین عملیات اجرایی هفت طرح آغاز شد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهاد فرزانه افزود: برای اجرای این طرح ها 99 هزار و 929 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه راه های روستایی عملیات زیرسازی "دره راست" با اعتباری افزون بر یکهزار و 976میلیون ریال از محل اعتبارات استانی، جاده دسترسی زندان ملایر با 2 هزار و 184 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هر 2 در شهرستان ملایر عملیاتی شده است.

فرزانه ادامه داد: همچنین راه روستایی سوتلق با اعتبار ملی سه هزار و 737 میلیون ریال درشهرستان تویسرکان و محور قراکند در شهرستان اسدآباد با اعتبار 6 هزار میلیون ریال از اعتبارات استانی عملیاتی شد.

وی گفت: در شهرستان همدان نیز 2 طرح راه روستایی بهرام آباد - امزاجرد به مبلغ سه هزار و 666 میلیون ریال و حیران – بارابند با اعتبار پنج هزار و 935 میلیون ریال هر 2 از محل اعتبارات ملی قابل احداث شده است.

فرزانه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هفت طرح راه های روستایی در هفته دولت عنوان کرد: طرح راه های روستایی چشمه علی، نادرآباد، حیدر آباد، قمشانه، گدار پهن، چهار چشمه به سر سه گاز، چشمه علی، طویلان در شهرستان اسدآباد، قید علی بلاغ در شهرستان بهار و گلستان، در جزین در شهرستان رزن کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز برای این طرح ها 36 هزار و 351 میلیون ریال برآورد می شود.

وی با اشاره به افتتاح طرح های عمرانی در حوزه معاونت بازآفرینی شهری و مسکن طی هفته دولت نیز گفت: طرح های دیوارکشی کانال فاضلاب حصار علی آباد در همدان با اعتباری افزون بر سه هزار و 250 میلیون ریال به طول 134 متر مربع و پارک گلستان شمس آباد ملایر به طول سه هزار 500 متر مربع و اعتبار سه هزار و 900 میلیون ریال هر 2 از محل اعتبارات ملی در هفته دولت احداث شده است.

فرزانه در رابطه با طرح های کلنگ زنی حوزه بازآفرینی شهری بیان کرد: سه طرح پارک منوچهری، مجتمع چند منظوره امیرالمونین (ع)، دیوارکشی و پوشش کانال محله حصار امام در شهرستان همدان و سه طرح دیوار کشی کانال شمس آباد، شبکه آب و فاضلاب سرجو و پارک میر فتاح در شهرستان ملایر در مجموع به مبلغ 32 هزار و 930 میلیون ریال از جمله طرح هایی هستند که در هفته دولت امسال آغاز به کار می کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن