Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ایجاد امنیت برای دزدان بیت‌المال با دریافت مالیات از غارتگران

ایجاد امنیت برای دزدان بیت‌المال با دریافت مالیات از غارتگران

رئیس فراکسیون مبارزه با فساد و شفاف سازی در مجلس می گوید دریافت مالیات از غارتگران دل مردم را به درد می آورد باید شبکه این افراد شناسایی شود که اگر ریشه یابی شود به مسئولان می رسیم.

به گزارش "همداننیوز"، امیر خجسته با اشاره به شناسایی خریداران عمده سکه، اظهار داشت: وزیر اقتصاد از شناسایی غارتگران، دزدان و اختلاس گران صحبت  کرده است تا از آنها مالیات دریافت شود این حرف آقای وزیر دل مردم را به در آورده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ادامه داد: به جای اینکه این افراد را بگیرند و اموال را برگردانند می خواهند از آنها مالیات دریافت کنند، نباید این باب جدید را باز کنند که از متخلفین مالیات دریافت کنند و به نوعی برای آنها که از بیت المال غارت کرده اند، امنیت آفرینی کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: نباید اجازه دهیم که دزدان غارتگری کنند و در انتها به آنها بگوییم مالیات بدهید، اجازه نمی دهیم چنین بابی در کشور ایجاد شود و بیشتر از این دل مردم به در بیاید.

وی در این باره که اگر سقف برای فروش سکه تعیین نشده بود اکنون نمی توان افراد را متهم کرد، اظهار داشت: فردی که فروشنده سکه بود چطور 36 هزار سکه معادل دو تن سکه را فروخته است؟ تمام این اقدامات هماهنگ شده بود اگر ریشه یابی شود به مسئولان می رسیم.

خجسته با بیان اینکه باید مسئول هماهنگ کننده فروش این میزان سکه به افراد معرفی شود، اظهار داشت: برای خرید و فروش این میزان سکه شبکه هایی تشکیل شده باید این شبکه ها شناسایی شود و مسببان اصلی را معرفی و مجازات کرد .

عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها وامور داخلی کشور در مجلس، تاکید کرد: اجازه نمی دهیم غارتگران به راحتی ثبت سفارش کنند یا میلیارد ها سکه خریداری کنند و از بیت المال سود به جیب بزنند و تنها اقدامی که صورت می گیرد دریافت مالیات باشد، باید ریشه این افراد خشکانده شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن