Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی قاچاقچیان گوشی در همدان هشت میلیارد جریمه شدند

قاچاقچیان گوشی در همدان هشت میلیارد جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچيان تلفن همراه درتعزیرات حکومتی همدان به دام قانون افتاده ونقره داغ  شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، علیرضا حسن پور با اعلام این خبر افزود: قاچاقچيان گوشی ها را از شهرهای مرزی به سمت تهران حمل می کردند که پس از تعقیب وگریزودستگيري علاوه برضبط كالا و خودرو حمل قاچاق به پرداخت جزاي نقدي نيزمحكوم شدند.

وی ادامه داد: دونفر تعداد یک هزار و 591 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد 70 دستگاه تبلت به ارزش هشت میلیارد و371 میلیون و 615 هزار و 827 ریال را به صورت جاسازی به‌وسیله دوخودرو سواری از شهرهای مرزی به سمت تهران حمل می کردند که پس از تعقیب وگریز دستگیرشدند.

حسن پور همچنین تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالاوارز مستقردرگلوگاه شهید زارعی همدان پس ازجری تشریفات قانونی وتحقیقات کافی محکومین را علاوه بر ضبط کالا وخودرو حمل قاچاق به نفع دولت درپرونده های جداگانه در مجموع به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و502 میلیون و200 هزار ریال جزاي نقدي محكوم کرد.

وی درپایان ضمن تاکید مجدد بررعایت قانون، از مردم تقاضاکرد که درصورت مواجهه با هرگونه تخلف مراتب را ازطریق تلفن 32523442 اداره کل ، سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف  وتارنمای t135.ir اعلام کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن