Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شهریه مدارس در همدان 10 درصد گران شد

شهریه مدارس در همدان 10 درصد گران شد

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان از افزایش 10 درصدی شهریه ثبت نام دانش آموزان مدارس همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، علی‌اصغر ناظری‌پور با اشاره به مسأله آموزش و پرورش که امری حساس و مهم است، گفت: سال گذشته در بحث تجهیزات و تعمیرات در عرصه نوسازی مدارس آموزش و پرورش عملکرد رضایت‌بخشی داشته است و همه مسؤولان باید با جدیت تمام مسائل آموزشی را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه در همه مدارس باید کیفیت آموزشی رعایت شود، تأکید کرد: کیفیت آموزشی مدارس برابر است و اختلاف فاحشی وجود ندارد و حساسیت بیشتر اولیا به مناطق جغرافیایی برای مدارس دلیل بر افزایش کیفی آموزش این مدارس نیست. معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در خصوص افزایش نرخ‌گذاری مدارس که بیشتر از 10 درصد نباشد، تأکید کرد: در خصوص افزایش شهریه ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اعم از مدارس هیأت امنایی، بزرگسالان  نرخ شهریه با توجه به افزایش تورم نباید بیش از 10 درصد لحاظ شود؛ چراکه افزایش بیش از 10 درصد منجر به بازتاب اجتماعی در جامعه می‌شود.

وی در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان هم عنوان کرد: 27 هزار نفر از دانش‌آموزان می‌توانند از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت استفاده کنند و باید به ذائقه دانش‌آموزان و تنوع برنامه‌ها و کاربرد آنها توجه شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری همدان نیز  با اشاره به میزبانی همدان در رشته‌های ورزشی توپی تصریح کرد: همدان میزبان سه هزار دانش‌آموز سراسر کشور در رشته‌های توپی از جمله والیبال، هندبال و... است و آموزش و پرورش ناحیه یک باید برنامه‌ریزی لازم برای رضایت‌مندی شرکت‌کنندگان داشته باشد. وی همچنین افزود: برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان از 10 تیر در 70 پایگاه، کانون و اردوگاه و دارالقرآن ناحیه یک برگزار می‌شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن