Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عرضه محصولات غذایی همدان در نمایشگاه مسکو

عرضه محصولات غذایی همدان در نمایشگاه مسکو

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان گفت: تولیدکنندگان همدانی در شهریور ماه امسال با شرکت در نمایشگاه غذایی در مسکو روسیه محصولات غذایی خود را به فروش می‌رسانند.

به گزارش "همدان نیوز"، کیوان گردان اظهار داشت: در شهریور ماه امسال نمایشگاهی با عنوان world food یا همان غذای جهانی 2018 در شهر مسکوی روسیه برگزار می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه یک غرفه از این نمایشگاه مربوط به تولیدکنندگان استان همدان است، ابراز کرد: تا کنون هشت واحد تولیدی برای شرکت در این نمایشگاه مواد غذایی ثبت نام کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با تاکید بر اینکه روسیه از مهم‌ترین بازارهای جهانی است، تصریح کرد: در فرصت‌های گذشته تولیدکنندگان همدانی توانستند ضمن عرضه محصولات غذایی خود در روسیه، با بسیاری از فروشگاه های زنجیره‌ای و بزرگ این کشور اخذ قرارداد کنند.

وی گفت: محصولاتی مانند کشمش، خشکبار، رب گوجه‌فرنگی و انواع سس از نمونه محصولاتی است که مورد توجه و استقبال کشورهای خارجی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان ابراز کرد: شرکت تولیدکنندگان استان در نمایشگاه‌های خارجی ضمن اینکه به تبلیغ کالاهای آن در خارج از مرزهای کشور کمک می‌کند، شرایطی را فراهم می‌کند تا با سایر تولیدکنندگان آشنا شوند و تعاملات اقتصادی برقرار کنند.

گردان تصریح کرد: انتخاب نوع محصولی که می‌خواهد در غرفه استان همدان در نمایشگاه غذایی مسکو عرضه شود بر عهده صاحبان و تولیدکنندگان محصول است. صاحبان کالا به همراه محصولاتشان در این غرفه حاضر می‌شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن