Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تاکید خطیب جمعه همدان برتولید با کیفیت و مصرف کالای ایرانی

تاکید خطیب جمعه همدان برتولید با کیفیت و مصرف کالای ایرانی

امام جمعه همدان با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب بر تولید با کیفیت و مصرف کالای ایرانی تاکید کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، آیت ا... غیاث‌الدین طه‌محمدی در خطبه های نماز جمعه همدان با بیان اینکه تولید کنندگان باید کالاهای با کیفیت و مطابق استاندارهای جهانی تولید کنند، افزود: صاحبان صنایع در حوزه های مختلف صنایع دستی و صنایع بزرگ نباید برای کسب سود جزئی و زود گذر کالاهای داخلی با کیفیت پایین تولید کنند.

وی با اشاره به آثار و نتایج مصرف کالاهای ساخت داخل گفت: مصرف کالاهای داخلی موجب رونق اقتصادی، فعال شدن واحدهای تولیدی، ایجاد اشتغال و توسعه پایدار کشورخواهد شد .

امام جمعه همدان در ادامه خطبه با اشاره به لزوم نهادینه شدن فرهنگ صحیح و درست مصرف مواد غذایی و آب در جامعه گفت: باید زندگی خودمان را براساس سبک اسلامی مدیریت کرده و از تجمل گرایی و مصرف زدگی پرهیز کنیم.

آیت ا...محمدی خاطر نشان کرد: امسال با توجه به کاهش بارندگی و نزولات آسمانی همه ما موظفیم در مصرف دقت کرده و از هدر رفت آن جلوگیری کنیم.

خطیب جمعه همدان همچنین با اشاره به تعامل، همکاری، هماهنگی و همدلی مسئولان و مدیران استان و اعضای شورای شهر برای خدمت به مردم از خدمات شهرداری همدان قدردانی کرد .

شهردار همدان هم پیش از خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به فعالیت های شهرداری همدان در سه ماه گذشته و تعطیلات نوروزی گفت: توسعه متوازن همه مناطق شهری و توجه به مناطق محروم شهر و رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی از الویت های شهرداری در سال جاری است.

عباس صوفی با اشاره به انتخاب شهر همدان در سال ۲۰۱۸ بعنوان پایتخت گردشگری آسیا و برگزاری اجلاس وزرای گردشگری ۳۴ کشور و سازمان جهانی گردشگری در همدان افزود: باید از این فرصت برای معرفی توانمندیهای شهر همدان بهره گیری شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن