Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، آماده برای سوخت‌رسانی مطلوب در نوروز97

جایگاه داران و تلاشگران عرصه حمل و نقل سوخت گردهم آمدند؛
شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، آماده برای سوخت‌رسانی مطلوب در نوروز97

به منظور هماهنگی و احراز آمادگی برای ارایه خدمات مطلوب سوخت رسانی در ایام نوروز۹۷ و استقبال از رویداد جهانی همدان ۲۰۱۸ (پایتخت گردشگری آسیایی) مالکان جایگاه‌ها و تلاشگران عرصه حمل و نقل فرآورده های نفتی منطقه همدان گردهم آمدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، این گردهمایی در 15 اسفند 96 و با حضور مدیر و مسئولان منطقه در محل سالن اجتماعات شرکت مخابرات استان همدان انجام شد.

در این مراسم امین روستایی، مدیر منطقه همدان گفت: سال ۹۶ را با تمام شرایط سخت و آسان آن با تعامل خوب با جایگاه‌داران و مدیران عامل شرکت های حمل و نقل در اجابت نیازهای سوختی مشتریان با لحاظ داشتن صیانت از حقوق شهروندی و عنایت کافی به مسئولیت اجتماعی سازمان پشت سر گذاشتیم.

وی متذکر شد: توجه و اهتمام ویژه همه عوامل و مجموعه نسبت به تداوم تسهیل سوخت رسانی در طول ایام تعطیلات نوروز ۹۷ نیز باید در دستور کار قرار گرفته و صیانت از حقوق شهروندی و تکریم مردم و مشتریان در ایام پیش رو با قوت و شدت بیشتری تداوم یابد.

روستایی با اشاره به رویداد آتی ۲۰۱۸و انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیایی بر لزوم آمادگی همه بخش ها در استقبال از این رویداد ملی تاکید کرد.

محسن معینی فرد، معاون بازرگانی منطقه همدان نیز بر ضرورت آمادگی جایگاه‌داران در قبال حساسیت های چهارشنبه آخر سال و لزوم زیباسازی فضای جایگاه‌ها و مجاری عرضه تاکید کرد.

گفتنی است در نوروز امسال 108 جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و گاز طبیعی فشرده به میهمانان نوروزی استان همدان خدمات ارائه می‌کنند.

در ادامه این مراسم از فعالان و برگزیدگان عرصه سوخت رسانی سال ۹۶ و همچنین از ۳ تن از کارمندان بازنشسته شرکت با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن