Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کاهش انرژی توزیع نشده و قطعی‌ها از اهداف مهم شرکت توزیع برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد
کاهش انرژی توزیع نشده و قطعی‌ها از اهداف مهم شرکت توزیع برق همدان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: هر چه در حوزه مهندسی قوی‌تر وارد شویم در بحث قابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده و قطعی‌ها که از اهداف مهم شرکت است، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، محمدمهدی شهیدی در جمع مدیران و کارکنان دفتر مهندسی و برنامه‌ریزی این شرکت ضمن تأکید بر تعامل با نمایندگان مجلس اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی خواسته‌های مردم را مطرح می‌کنند و ما نیز خدمتگزاران مردم هستیم.

وی با اشاره به بحث منابع و با بیان اینکه بر اساس بودجه‌ای که تنظیم می‌شود فعالیت‌های خود را تنظیم و اجرایی کرده‌ایم، گفت: یکی از مباحث عمده در این زمینه مدیریت هزینه است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در بحث مدیریت هزینه باید بیشتر کار کنیم، افزود: برونسپاری جزو اقداماتی بوده که در راستای کاهش هزینه‌ها در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

وی ابراز داشت: تغییر چارت نیز با توجه به ارتقاء سطح شرکت پیگیری و در کمیته ساختار مصوب شده که در سطح شرکت پیاده‌سازی خواهد شد.

شهیدی با بیان اینکه حوزه معاونت برنامه‌ریزی و مهندسی حوزه وسیعی است، گفت: در این حوزه فعالیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف انجام شده اما برای پیشرفت و توسعه نیازمند تجدیدنظر است.

وی با اشاره به بحث محورهای روستایی عنوان کرد: این محورها می‌تواند به عنوان منابع درآمدی در نظر گرفته شود چراکه علاوه بر اینکه آن دفاتر عایدی بیشتری خواهند داشت در بحث فعالیت‌های شرکت نیز اثرگذار خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان تصریح کرد: در حوزه مهندسی نیز اقدامات خوبی در زمینه طراحی، نظارت، مجریان و نظارت بر کالا انجام شده است که هرچه در این حوزه قوی‌تر وارد شویم در بحث قابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده و قطعی‌ها که از اهداف مهم شرکت است، تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مهندسی کردن طرح‌ها پیگیری می‌شود، گفت: در کنترل پروژه نیز در بحث سیستم و برنامه باید برای اصلاح کارها و رو به رشد بودن آن نتیجه‌گیری‌ها منطقی بوده و برگشت تحلیل‌های کنترل پروژه(فیدبک‌ها) صورت گیرد.

شهیدی با اشاره به روند رو به رشد حوزه مهندسی عنوان کرد: بحث نظارت را باید مستمر و قوی‌تر پیگیری کنیم چراکه هرچه نظارت بیشتر باشد کیفیت خدمات بالا می‌رود، در نتیجه پایداری شبکه امن‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: بحث نرم‌افزار نیز در فرایند کارها و کاهش هزینه‌ها بسیار تاثیرگذار است که درصدی انجام شده اما نیاز است کامل شود تا در روند کارها بهبود ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه تحقیقات اظهار داشت: در این حوزه نیز نقاط ضعف و قوت در بخش‌های مختلف شناسایی و بررسی شده تا با استفاده از نتایج آن و اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در بهبود فرایندها اثرگذار شود.

وی با بیان اینکه امید است در بحث رفاهی پرسنل و کاهش هزینه‌ها گام برداریم، گفت: هر چه سطح انگیزه را در مجموعه بالا ببریم به شاخص‌ها نزدیک‌تر می‌شویم.

شهیدی اضافه کرد: بحث اصلی پیشبرد اهداف شرکت است که در این راستا مهمترین بحث تعامل بوده و امید است از دیدگاه و نقطه نظرات دوستان در این زمینه بهره‌ کافی را داشته باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن