Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی روال 90 ساله پخش فرآورده‌های نفتی باید متحول شود

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان:
روال 90 ساله پخش فرآورده‌های نفتی باید متحول شود

گردهمایی انجمن ها و اتحادیه صنفی جایگاه‌داران سراسرکشور تحت عنوان "هم اندیشی جایگاه‌داران کشور" با موضوع تبادل نظر درمورد مشکلات صنفی و بررسی راهکارهای موجود در همدان برگزار شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، این نشست درمحل سالن همایش‌های هتل بین‌المللی باباطاهر شهر همدان با حضور نمایندگانی از مناطق سراسر کشور، خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مسئولین محلی، اداره کل راهداری و مدیریت و معاونان پخش منطقه همدان به میزبانی اتحادیه صنفی جایگاه‌داران استان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی آغازین رئیس اتحادیه جایگاه‌داران همدان آغاز و به عنوان چراغ اول، تقاضای مشارکت اتحادیه‌های کشوری این صنف و نظرخواهی از جایگاه‌داران خدوم و امین در تصمیمات مرتبط وزارت معظم نفت از سوی طهماسبی مطرح شد.

سپس به ترتیب امیر خجسته نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای انجمن های کرمان، کرمانشاه و چندی دیگر از استانها با سخنان مشابه مطالب خود را بیان کردند.

در ادامه امین روستایی، مدیر منطقه همدان گفت: صرف نظر از میزان مقبولیت برند نزد جایگاه‌داران، باید به استقبال پویایی و تغییر در عرضه سوخت برویم. روال ثابت و یکنواخت ۹۰ ساله پخش فرآورده های نفتی چاره‌ای جز تحول ندارد و این شدنی نیست.

وی افزود: اگر خواهان توسعه و بهبود ارائه خدمات هستیم باید با تعامل و همکاری متقابل، صادقانه و به دور از سیاسی‌سازی خواسته‌های همه عوامل و بخش های دست اندرکار برای سوخت رسانی بهینه تلاش کنیم.

این همایش به مدت ۳ ساعت ادامه داشت و در خاتمه با انجام انتخابات صنفی به کار خود پایان داد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن