Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پرداخت 162 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی همدان

پرداخت 162 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصادی همدان

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تا کنون 162 میلیارد تومان تسهیلات از محل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، حمیدرضا متین در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه 252 میلیارد تومان تسهیلات تا پنج شبه پرداخت شده است، اظهار داشت: از این میزان 152 میلیارد تومان در سامانه ثبت شده و صد میلیارد تومان باقی مانده نیز در سامانه ثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز نیز بانک تجات ده میلیارد تومان به فولاد جعفری تسهیلات پرداخت کرده و میزان پرداختی ها به 162 میلیارد تومان رسیده است، یادآور شد: به125 واحد کشاورزی 23 میلیارد و یکصد میلیون تومان و 45 طرح صنعتی به مبلغ 240 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

متین با اشاره به درخواست شرکت سیب زمینی الوند برای پرداخت پنج میلیارد تومان تسهیلات، خاطرنشان کرد: سند ملکی به ارزش 23 میلیارد و 900 میلیون تومان از سوی این طرح به بانک ارائه شده است.

وی ادامه داد: این شرکت باید لیست ماشین آلات مورد نیاز خود را به بانک ارائه دهد تا بتوان سرمایه در گردش را در اختیار قرار داد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه در بخش کشاورزی از 527 معرفی طرح، 158 مورد عقد به ارزش 30 میلیارد تومان عقد قرارداد شده است، گفت: 17 میلیارد تومان از سوی بانک کشاورزی پرداخت شده و به نوعی می توان گفت از 164 طرح 65 طرح به مرحله عقد قرارداد رسیده است.

منصور رضوانی جلال ادامه داد: اغلب مصوبات بانک کشاورزی منجر به عقد قرارداد شده و یکصد پرونده نیز در نوبت عقد قرارداد هستند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن