Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سهمیه دو هزار و 790 نفری اشتغال‌زایی در روستاهای همدان

سهمیه دو هزار و 790 نفری اشتغال‌زایی در روستاهای همدان

سرپرست دفتر امور روستایی استانداری همدان گفت: دو هزار و 790 نفر سهمیه برای ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق عشایری استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، ظاهر پورمجاهد در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه 40 میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت در بانک سینا پیش بینی شده است، اظهار داشت: طرح های زیادی به بانک سینا معرفی اما تنها سه میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: بانک پارسیان پرداخت 10 میلیارد تومان با نرخ سود هشت درصد را بر عهده گرفته و یک میلیارد و 900 میلیون تومان تسهیلات پرداخته است.

پورمجاهد با بیان اینکه ما منتظریم در روستاهای محروم و دهستان ها طرح های مطلوبی معرفی شود، خاطرنشان کرد: بخشی از فعالیت ها قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد و فرصت برای واگذاری طرح ها مناسب است.

وی تأکید کرد: از بانک سینا رضایت ندارم و باید این بانک وثایق را به طور شفاف معرفی کند و شرایط در این بانک تسهیل شود به طوریکه متقاضی از بانک برنگردد.

سرپرست دفتر امور روستایی استانداری همدان گفت: موضوع فعالیت های معرفی شده به بانک ها باید بر اساس اولویت های توسعه استان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن