Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی دور جدید فعالیت‌های شل انگلیس در پتروشیمی ایران از همدان آغاز شد

دور جدید فعالیت‌های شل انگلیس در پتروشیمی ایران از همدان آغاز شد

شرکت صنایع پتروشیمی ابن سینا همدان و شل انگلیس اخیرا قراردادی به منظور فروش دانش فنی (لایسنس) و مهندسی پایه احداث یک واحد ۱۲۰ هزار تنی تولید اتیلن اکساید امضا کردند.

به گزارش "همدان نیوز"، بر این اساس پس از برگزاری نشست مشترک با شرکت شل در آمستردام هلند به منظور شروع رسمی پروژه بین دو شرکت، دور جدید فعالیت های این شرکت انگلیسی- هلندی در صنعت پتروشیمی ایران آغاز شده است.

شرکت پتروشیمی ابن سینا، همزمان با خط و نشان «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا برای توافق هسته ای ایران و گروه ۵+۱ (برجام)، نشست و گفتگوها با شرکت شل به منظور تکمیل مراحل مهندسی تفصیلی (PID) اتیلن اکساید پتروشیمی ابن سینا شهریور ماه امسال به میزبانی میلان ایتالیا برگزار شده است.

این نشست به دنبال نشست فنی PFD برگزار شده که با برگزاری این نشست‌ها عملا در قالب اجرای بخشی از مهندسی تفصیلی، نقشه جانمایی و استقرار واحدهای مختلف فرآیندی و تجهیزات واحد اتیلن اکساید پتروشیمی ابن سینا نهایی شده است.

شرکت پتروشیمی ابن سینا علاوه بر شرکت شل انگلیس، نشست های مشترک دیگری را با شرکت باس سوئیس برای اتو اکسیلات، واحد گلایکول اتر و اتانول آمین با شرکت سولزر سوئیس برگزار کرده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن