Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همدان در اربعین حسینی

آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای همدان در اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از آمادگی ناوگان عمومی استان در خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری اظهار داشت: این استان مانند سال های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

رودباری بر پیشگیری از توقف ناوگان دارای مشکلات ایمنی و حوادث احتمالی جاده ای با توجه به تغییرات احتمالی جوی تأکید و خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان همدان که در مسیر عبور ناوگان بیش از 10 استان برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی قرار گرفته، لازم است استان های مورد نظر با رعایت کامل نکات ایمنی و تجهیزات و امکانات مورد نیاز از اعزام ناوگان فرسوده و نامناسب و رانندگان غیرحرفه ای برای حمل و نقل زائران اربعین حسینی خودداری کند.

رودباری ادامه داد: تعدادی از ناوگان اعزامی در طول مسیر از این استان دچار خرابی و نقص فنی و در نهایت زمین گیر شده و با توجه به محدودیت ناوگان در ایام اربعین مشکلات زیادی را برای استان ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: ضروری است به منظور رفع مشکل شرکت های مسافری مادر در صورت لزوم نسبت به تأمین ناوگان جایگزین اقدام کنند.

این مسئول در ادامه به فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت خبر اشاره کرد و ابراز داشت: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

رودباری اذعان داشت: شرکت های حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین به شکل تمام وقت و صدر در صدی در اختیار زائران حسینی باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن