Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی حداکثر۳۰ میلیون نفر باید یارانه بگیرند

پورمختار:
حداکثر۳۰ میلیون نفر باید یارانه بگیرند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اظهار کرد: حذف دهک های پر درآمد در مشارکت مردمی در انتخابات ۹۶ تاثیر می گذارد وحداکثر ۳۰ میلیون نفر واجد شرایط دریافت یارانه نقدی هستند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدعلی  پورمختار درباره موانع پیش روی حذف متمکنین مالی از دریافت یارانه نقدی، گفت: در این راستا هیچ مانع قانونی وجود ندارد و در قانون هدفمندی و بودجه های سالانه بر حذف دهک های پر درآمدها تاکید کرده ایم.

وی با اعلام اینکه در ذیل تبصره ۲۳ قانون بودجه ۹۵ پرداخت یارانه به دهک های پر درآمد به عنوان تصرف در بیت المال و جرم تلقی شده است، تصریح کرد: دولت در اصلاحیه تقاضای حذف این تبصره را کرد و اعلام کرد که قدرت اجرای آن را ندارد و مجلس نیز همراهی و این تبصره را حذف کرد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس آمار و ارقام دولت درباره دهک های پر درآمد را نادرست خواند و بیان کرد: اعداد و ارقام افرادی که باید حذف شوند بسیار بالاتر از این هاست و حداکثر باید ۳۰ میلیون نفر یارانه نقدی دریافت کنند.

نماینده مجلس خاطرنشان کرد: دولت نمی خواهد بار این مسئولیت را بر عهده گیرد و تصور می کند تبعات اجتماعی بالایی دارد ولی اینگونه نیست.

پورمختار ادامه داد: حذف پر درآمدها به چشم نمی آید و حتی متوجه نمی شوند این پول چه زمانی به حساب هاشان واریز و چه زمانی برداشت می شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن