Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اعلام زمان قطعی گاز مناطق مختلف استان همدان

اعلام زمان قطعی گاز مناطق مختلف استان همدان

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان گفت: از امروز (یکشنبه) تا پایان هفته جاری گاز مشترکان برخی از روستاها و مناطق استان همدان به دلیل تعمیرات اضطراری خطوط انتقال گاز قطع می شود.

به گزارش "همدان نیوز"، احمد ربیعیان افزود: عملیات تعمیرات خطوط 20 اینچ همدان - نیروگاه و خطوط 20 اینچ همدان- سنندج موجب قطعی گاز مشترکان برخی از نقاط استان می شود.

وی ادامه داد: در راستای اجرای این عملیات، گاز مشترکان روستاهای کوریجان، مهدی آباد و حاتم آباد شهرستان کبودراهنگ از ساعت هفت صبح امروز (یکشنبه) قطع شد که این قطعی گاز تا 12 ظهر امروز ادامه دارد.

وی ادامه داد: گاز مشترکان شهر مهاجران و روستاهای تابعه آن در شهرستان بهار نیز روز دوشنبه سوم آبان ماه جاری از ساعت هشت صبح تا 10 شب و گاز شهرهای بهار و لالجین و روستاهای تابع آن و گاز کارخانه قند هگمتانه و 2 جایگاه CNG شهرهای بهار و لالجین از ساعت هشت صبح تا 10 شب روز سه شنبه چهارم آبان ماه جاری قطع می شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان همدان اضافه کرد: در شهرستان همدان نیز در روز سه شنبه چهارم آبان ماه جاری از ساعت هفت صبح تا 12 شب مشترکان مناطق امزاجرد، نهران و بهرام آباد و شهرک صنعتی بوعلی، پتروشیمی همدان، زندان همدان، پادگان امام حسین، پلیس راه همدان و جایگاه CNG روبروی آن و شرکت نفت همدان با قطعی گاز روبرو می شوند.

ربیعیان افزود: همچنین در روز سه شنبه چهارم آبان ماه جاری از ساعت هفت صبح تا 12 شب، گاز واحدهایی همچون شرکت عایق ریل، گلخانه امزاجرد، چرم شهباز، کاشی صفری، شرکت کتیران، گلخانه فاخر، مجموعه خیریه امزاجرد، گلخانه رز پارسه، کارخانه شیشه، گلخانه برزگر، مرغ داری طیور وحدت، بستنی میهن و مرغداری سبزواری نیز قطع می شود.

وی همچنین بیان کرد: مشترکان گاز در روستاهای اصله، طواله، حاجی آباد، سناج، امیرآباد، محمدآباد، نصیرآباد، جهان آباد، خوش آباد، ابراهیم آباد و زرقان شهرستان فامنین نیز روز چهارشنبه پنجم آبان ماه جاری از ساعت 9 صبح تا هفت بعدازظهر با قطعی گاز روبرو می شوند.

وی از مشترکان این مناطق خواست: اصول ایمنی را رعایت و تمهیدات لازم را فراهم کنند و در هنگام قطعی گاز، شیر ورودی گاز را ببندند و تا زمان اعلام وصل شدن آن، از باز کردن شیر گاز خودداری کنند تا به هنگام وصل شدن گاز از نشت آن جلوگیری شود.

منبع: ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن