Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پیگیری راهکارهای توسعه فرهنگی اجتماعی در محیط‌های کارگری

مدیر فرهنگی، اجتماعی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان مطرح کرد:
پیگیری راهکارهای توسعه فرهنگی اجتماعی در محیط‌های کارگری

مدیر فرهنگی اجتماعی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان گفت: راهکارهای توسعه شاخصه‌های فرهنگی، اجتماعی در محیط‌های کارگری پیگیری می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان، احمد توانا اظهار کرد: تعامل، همکاری و همدلی بین کارکنان اداره کل مثال زدنی و صمیمانه بوده است که نشانگر عزم و اهتمام آنان برای خدمت واقعی به مردم استان می باشد.

وی با تأکید بر وحدت و همدلی تصریح کرد: خدمت مسئولانه و صادقانه تنها عمل ماندگاری است که از هر مدیری بر جای گذاشته می شود و لذا همه ما در سمت های مختلف باید نهایت تلاش خود رابکار گیریم که عمل ماندگارمان خدمت به مردم باشد.

ایشان افزود: باید از ظرفیت های موجود اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان جهت ارتقاءبرنامه های عملیاتی و اجرایی این اداره کل با همکاری دستگاههای عضو شورای هماهنگی  استفاده گردد.

مدیر فرهنگی اجتماعی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان همدان ضمن ارایه گزارش از اقدامات فرهنگی اجتماعی برای واحد های کارگری استان افزود: توسعه و ترویج فرهنگ نماز و اجرای مسابقات کتابخوانی نماز در واحدهای تولیدی استان  برگزاری مسابقات قرآن و نهج البلاغه  کارگران استان و نیز ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی و تفریحات سالم در جامعه هدف با همکاری و هماهنگی سایردستگاههای ذیربط استانی ازجمله تربیت بدنی و... برگزاری مراسم در مناسبتهای خاص در ارتباط با جامعه کار و تولید برنامه ریزی و هماهنگی در اجرای طرح اوقات فراغت فرزندان کارگر و کارفرمایان.

توانا با اشاره خدمات و آموزشهای لازم که توسط واحد امور اجتماعی پیگیری می شود اشاره کرد وافزود: آموزش پیشگیری از آسیبهای اجتماعی به کارگران و مدیران واحدهای تولیدی .آموزش مهارتهای زندگی .آموزش تحکیم بنیان خانواده .آموزش پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر آموزش پیشگیری از طلاق  وپیگیری اجرای صحیح قوانین ، دستورالعمل ها و آئین نامه های مرتبط با مجموعه های ورزشی و تفریحی کارگران.

ایشان تاکید کرد: انجام برنامه های غنی فرهنگی در شرکتها و کارخانجات استان به  حفظ بنیان و سلامت خانواده و افزایش نشاط خانوادگی مؤثر خواهد بود.

توانا با اشاره به نقش همبستگی درتحقق اهداف فعالیت های فرهنگی واجتماعی درخواست ها و پیشنهادات کاربردی را به منظورجلب همکاری ادارات و سازمان های فرهنگی استان برای خدمات مطلوب تر در محیط های کارگری را خواستار شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن